Får erkänna att jag är dum i huvvet.

Inaktiv
Får erkänna att jag är dum i huvvet.

ja, va fan är man inte om man går på ea:s knep gång efter annan och köper deras jävla boosterpacks och framför allt "det uppstod ett problem med din anslutning" bf2142....ja,ja jag har mig själv att skylla. Men jag kan säga att det var inte värt pengarna iaf. sen att aimet är skit o.s.v det är bara en piss i havet om man jämför med hur ofta spel helvetet skall stänga ned sig. Oftast händer det ju givetvis när det för en gång skull går bra. Ok, EA jag bjussar på dessa kulorna men nu är förtroendet borta. Blir inte en endaste krona till er mer från min sida iaf. Hoppas att det finns ett gäng patchar på lager som gör att nån orkar hänga i. Men jag lägger ner här och nu. Back to basic........cs 1.6 here i come

Medlem

Det kanske inte är till någon tröst, men ifall du återansluter till servern så har du fortfarande kvar dina poäng om inte rundan avslutats Sedan är det ju en baggis att hitta servern du spelade på genom att kolla i "history"


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Har du varit med i CS ett tag så borde du komma ihåg (du är gammal nog iaf) hur CS var en gång i tiden, ang buggar och sånt.

Men det jag tycker är märkligast är hur vissa blir totalt ägda av spelet, medan andra kan spela mer eller mindre problemfritt. Jag stöter sällan på tekniska problem t ex. Samma sak i BF2.

Inaktiv

jag har bara haft problem med att PB kickar en när det går som bäst, men det skulle vara fixat med patchen så då kommer jag inte ha några problem.

Medlem

Ni som har problem med uppkopplingen vad har ni för lina? Själv kör jag 100 Mbit och har inga probs

1
Skriv svar