Best Kill Streak? =S

Medlem
Best Kill Streak? =S

Hej igen!

På vissa medaljer, badges och ribbons står det att man ska ha tex "10 Best Kill Streak"

Vad menas med det? =S Ska jag slå mitt bästa kill streak 10 gånger? =S

Nån som vet?

Medlem

Ja här räcker det inte med att vara bäst _en_ gång inte.

Seriously, själv vet jag inte. Låter lite kryptiskt.

edit.
Borde väll vara mer troligt att man måste ha en kill streak på 10 kills. ?


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Tror att det är att man ska panga ner 10 per utan att dö. Och sen göra det 10gånger om

Medlem

Nja, jag tror att det är som i BF2. Du måste helt enkelt bara ha en runda där du har 10 dödade i rad.

Medlem

36..

EDIT: Oj, läste lite knasigt...
Trodde det var "bästa kill streak" :S

Aja, ja det är som de övriga sa.

Medlem

Jag har 19 som bästa killstreak, här står det att man ska ha sitt bästa 10 gånger eller något =S

Det kan inte vara 10 killstreak 10 ggr heller, man får ju en pin efter man tagit 10 stycken utan att dö själv. Har 25 sånna, men står att jag har 7 av 10 best kill streak under ribbonen

Medlem

Jag tror helt enkelt, som redan nämnts, att man måste förbättra sin kill streak tio gånger. Game Over för de som haft en lyckad omgång i titanens Anti Air med andra ord.

Medlem

[edit]
Jag tar tilbaka mitt tidigare inlägg. Verkar som man måste ha best kill-streak i en runda 10ggr.


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem

Haha jajja, svårt att komma över 19 igen =|

Men jag tror jag har minne av att jag hade 5 best kill streak förut.. då jag hade 19 som bästa.. nu har jag 7.. men fortfarande 19 som bäst..

Jajja, verkar inte komma fram till något hära

Medlem

FAMILJEGUFF, spela Gibraltar ta en walker som EU, stick till PACs bas få en bästa serie på 30+

Medlem
1
Skriv svar