SUNDAY NIGHT SPECIAL - AF/EF MAPS ONLY!

Medlem
SUNDAY NIGHT SPECIAL - AF/EF MAPS ONLY!

SUNDAY NIGHT SPECIAL - AF/EF MAPS ONLY!

Här är chansen för dig som vill ge Armed Fury och Euro Forces moddarna en chans - Imorgon (Sön 29 Oktober) kl 20:00 startar vi upp en rankad AF/EF-server!

BF2 AF/EF-servern:
Namn: Seaside.se #2 - AF/EF Maps Only
Ip: 217.73.105.15: 16568 (OBS: Ej standardport)
- MapRotation: All AF/EF Maps = ON
- RoundLimit: 2 Rounds/Map
- TimeLimit: 20 Minute/Round (All Maps = Max 4 Hours)

Välkommen!

Klan RNG (Run 'N' Gun)
http://www.runngun.se


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

låter kul.. men 20 min per omgång?? är inte det lite väll lite??


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Fan vad kul, synd att det inte finns svenska servrar som kör bf2, ef och af kartor i maplist. Men imorn blire andra bullar. Ses där


signatur
Medlem
Skrivet av Fanster:

låter kul.. men 20 min per omgång?? är inte det lite väll lite??

Tjena Fanster,
Vi har valt att lägga limiten på 20 min för att eliminera risken för "mastodont-rundor". Om varje runda tar 20 min så skall alla 6 AF/EF-kartor vara avklarade på max 4h - Alltså 100% AF/EF mellan kl 20:00 - 24:00! Detta är ett försök att ge alla anslutna maximal "AF/EF-kartutdelning" under en och samma kväll, dvs en SUNDAY NIGHT SPECIAL - AF/EF MAPS ONLY.

Välkomna ikväll alla!

- maggot.se


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

På tal om ingenting alls. Jag träffade på dig maggot.se i tisdags kväll på Gotlands SF-server. Vi var i samma lag, vilket var det underlägsna i den omgången. Efter ett tag in i rundan kan du kan inte varit så nöjd. Jag såg att du låg på -9
Jäkligt trist när man råkar TK'a några i början av rundan och hamnar på minus

Medlem

... du, det var ingen av mina bättre kvällar om man uttrycker mig såå *grr* ... sorry alla ni som fick lida ..


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

1
Skriv svar