tillsammans är vi starka ...

Medlem
tillsammans är vi starka ...

... så kom gärna och lägg din röst om möjligheten att i en framtida patch kunna "disable" helis och jets på servrar.

Röstningen finns här:
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=31315

- maggot.se

Ps. Du måste vara reggad för att kunna rösta här. Ds.


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Gött!!! =)=).. Äntligen =)=)=).. hoppas det kommer en sådan oxå


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

jag får en känsla av att du tror att det är EA/Dice som undrar, men så är det inte, det är bara jag som undrar .. Om det dock är många som är av samma åsikt (och det är av klar majoritet) så kan man ju alltid hoppas att EA/Dice-gänget agerar därefter ..

- maggot.se


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

URK
Medlem

det är mycket hoppas över allt när det gäller EA. det rättar de nog till. de fixar de i nästa patch. det är några buggar de fixar de ska ni få se. men vad händer som vanligt inte ett skitt. jag har kommit så lågt när det gäller EA så det är ingen ide längre att hålla falsk förhoppningar längre för mej när det gäller EA.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Lite spawnprotection vore väl inte fel!!!
Typ 3 sek efter spawn vore rimligt tycker jag.

Medlem
Skrivet av Fierce_Swe:

Lite spawnprotection vore väl inte fel!!!
Typ 3 sek efter spawn vore rimligt tycker jag.

Håller med 100%, föreslog faktiskt samma sak här för ett tag sedan
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=14088&highlight=


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Flyg vore inte så farligt om de var mer balanserade. Just nu står us flyget stilla på de banor som J10 finns eftersom den e så pass överlägsen.

Helis är enkla att få ned med AA / jeep.

Edit: Ett bättre alternativ vore att låta flyg få 1 (eller 0) poäng för attacker på markmål och 4 poäng för att skjuta ner andra flyg och 2 poäng för helis.

Edit 2: Finns redan endast infanteri servrar, räcker inte det? Bättre att ta bort belöningen som helis/flygplan får för att skjuta ned infanteri.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem
Skrivet av verifier:

Edit: Ett bättre alternativ vore att låta flyg få 1 (eller 0) poäng för attacker på markmål och 4 poäng för att skjuta ner andra flyg och 2 poäng för helis.

0 poäng för anfall mot markmål??.. lite meningslöst tycker jag, det finns ju en andledning varför dom har 2st bomber med när dom flyger, och dom är ju för att ta utmark mål, så inf. kan snabbt komma fram till flaggan o ta den. men nu används dessa bomber bara för baserape, och nästan alldrig till nått annat.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

exakt. 0 poäng för markmål. Du hjälper fortfarande laget med dina bomber, men du tjänar inte på att bara köra bomber


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

om man inte tjänar på det, varför hjälpa till då?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

För att du vill att ditt lag ska vinna?

Få se nu: Jag får välja mellan massa plan som bombar sönder infanteri, eller massa plan som inte bombar alls. Svårt val...

Sen så kan de få poäng för att bomba fordon


signatur

Spelat sedan q2 :)

1
Skriv svar