Warning: Punkbuster reports PB Server Running..............

Medlem
Warning: Punkbuster reports PB Server Running..............

Jag får ofta följande varningar när jag kommer in på vissa servrar och ska börja spela: Warning*: PunkBuster reports PB Server Running old version CI.227.
Det hackar mer då och efter ett tag så blir jag kickad.

Ibland kan jag köra nära hackfritt på vissa servrar och spela i kanske 10-15 minuter, innan jag tappar kontakt med servern och får starta om igen. Finns det någon uppdagtering som avhjälper det hela, så att jag kan få en nyare stabilare version?

Vill tillägga att jag kör med trådlöst D-Link-nätverkskort genom en D-Link router. Kan det vara en av orsakerna till att det inte rullar snabbt nog?

När jag körde BF1 så kunda jag spela online med vanlig uppringd anslutning (ej bredband) och det funkade bra ändå. Tycker att det borde gå att spela genom routern och nätverkskort, men har ändå för mig att jag hört att det kan ställa till problem. Ge mig en synpunkt på detta också.

Om jag ska göra en uppdatering av Punkbuster till en version som passar för detta demo (BF2142), hur gör jag då för att uppdatera? Är det inne i själva spelet, eller är det en uppdatering av Windows? Jag hittar ingen knapp för sådan uppdatering i demot i alla fall.

Sedan undrar jag om jag ska uppdatera med någon ny patch som gäller för demot och vilken är det i så fall ?

Medlem

Här finns i alla fall de manuella uppdateringarna för punkbuster. Om dessa fungerar för demo versionen vet jag dock icke.

http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf2142.php


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

JB
Medlem
1
Skriv svar