Var e den utlovade reklamen?

Inaktiv
Var e den utlovade reklamen?

Tjipp.
Har spelat bf2142 ett tag nu och har ännu inte sett någon reklam direkt, e jag blind eller?

Posta gärna screenshots om ni har

/Grindah - Grinding your groin since 1999

Medlem

Inte aktiv ännu som jag förstått det..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Nope, inte inne än. De arbetar fortfarande på koden sist jag läste om det.

Inaktiv

Fan, jag som ville ha reklam!


signatur

God coded the world in six days

URK
Medlem
Skrivet av Sgt.Timmen:

Fan, jag som ville ha reklam!

din bild passar "jag vill har reklam" när du väl får den sedan så är det "jag vill inte".


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

http://www.totalbf2142.com/forums/showthread.php?t=5342

där kan ni läsa hur ni får bort reklamen. Enjoy poor folks that have bought a shitty EA game.

//peace!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Vilken fantastisk lösning. Jag tror verkligen den kommer fungera efter nästa patch.

ooooh vi blockar ip-adressen till adservern. Smart.

LEET HAXXORz.

Allvarligt talat tror jag att DICE programmerare tänkt på denna situationen när reklamen "går guld". Om dom inte har tänkt på det förlorar jag all respekt för dem.

*edit* Pinsamt mycket stavfel, var stressad */edit*

/Grindah

Medlem

Nja, med tanke på att programmet ska samla information och så för att visa reklamen så är det där en tillfällig lösning. Men om de börjar ändra portar så går ju allt åt skogen i alla fall. Då måste man sitta och ändra portar som man blockerar. Sen kan de ju också lägga in en kontroll som känner av om du får kontakt mellan din dator och IGA's server.
Efter allt så har du ju gått med på att dela ut informationen som IGA vill ha genom att installera spelet.

Inaktiv

Allvarligt, jag skiter i reklamen. Men det vore coolt att se hur den ser ut.


signatur

God coded the world in six days

Medlem

De ränkar nog med at gemene man inte kommer blockera portarna och IP-range:n, och ser nog reklamen som en bonus. Folk har redan köpt spelet för fullpris, så jag kan tänka mig att EA inte kommer slåss med näbbar och klor. Fast det återstår att se.

Oavsett om jag gått med på Gud vet vad för slags skräp i EULA:n så kommer jag blockera reklamen om den förstör min spelupplevelse.

Medlem

Som Kyraal säger. Det räcker nog med att kreti och pleti inte bryr sig, men stör den mig kommer jag att få bort den.

Medlem

samma sak för mig, får se hur reklamen är.. Stör den så åker den bort!

1
Skriv svar