Disconnect problem.

Inaktiv
Disconnect problem.

ok, så jag har lite problem med spelet, vilket inte va allt för oväntat, men det som är mest irriterande är att efter jag har spelat några minuter så dissar jag, ingen vanlig server, eller EA master-server disconnect, utan allt dissar, jag tappar min anslutning totalt, kan inte pinga något eller någon. sen går det 1-2 minuter så kommer det igång igen, någon som har en aning? O_o

när inte det händer så är det inte allt för ovanligt att spelet bara krashar till desktop, någon som har en aning om det också?

sen har jag samma problem i titans som en del andra, att alla texturer är svarta, men jag läste att dynamic lightning löser det, stämmer det? har inte spelat titan sedan dess, då jag tycker alla conquest-banor är så mycket roligare

just det, speccs:

AMD Athlon64 3800+
ATi Radeon x850pro
2GB ram

Medlem

kör du trådlöst nätverk?

Inaktiv

noope, sitter på vanligt BBB adsl 8/1
med 100% sladdar

Medlem

disconnects händer ganska ofta för mig med, ibland efter 5 min eller efter 2-3timmars spelande..

Så är nog nått som kräver en patchning


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag hade disconnects vid ett tillfälle, om och om igen. Defraggade diskarna och körde spybot, och sedan har jag inte upplevt det igen. Vet inte om det var det som hjälpte så klart, men det kan ju vara värt att prova. Aldrig haft CTD.

Medlem

Löste mina disconnectproblem med att koppla datorn direkt till ADSL-modemet när jag spelar, och avaktivera firewall. Vore jag tvungen att göra ändå, för min Linksys-router kraschar och måste bootas om varje gång jag använder serverbrowsern.

Medlem

testa att kryssa ur funktionen voip har hört att det hjälper fast det kanske var för något annat problem.

1
Skriv svar