Beroende av BF2?

Medlem
Beroende av BF2?

Är du en av dom som är "beroende" av BF2?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

nej, jag har aldrig varit beroende av något spel.

Inaktiv

Röstade Ja, för jag spelar bf2 varje dag


signatur
Medlem

Nej, kan säga att jag var spelade det enormt mycket ett tag.

Inaktiv

samma här
dock inte spelat det sen augusti då min polare började jobba skift. så sjukt trist att spela ensam

ja och sen alla buggar och annat, inte ens orkat fixa senaste patchen även fast den tydligen ska rätta till en del

Inaktiv

Formulera frågan till något liknande som har du spelat mer än 6 timmar i sträck fler än 10 gånger.

beroende låter lite väl hårt.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

URK
Medlem

har spelat massor för det var så sköj men man levde på hoppet att EA skulle fixa till bf2. men när man insåg att EA skitter i bf2 så försvanna nästan all glädje att spela längre. jag spelar nu bara lite då och då ca 1 gång på 10dar.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Beroende börjar alltid med självförnekelse jepp så är det...Säg imot det om ni vågar =D


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Beroende..: Hmm, njae inte BF2 iaf. Möjligen BF2142 däremot, bättre spel får man leta efter Medger däremot att det finns (får man svära hära?) många buggar...

Jee
Medlem

Brukar bara spela BF2 lite då och då under kortare perioder. Tänkte precis spela det. Måste bara tanka 0.5gb patchen.

OT: Det går MYCKET bättre att tanka från FZ nu. ligger stadigt på 1000kb/s.


signatur

Eller inte?

Medlem

nej: för jag kan inte spela bf2 för mycket för man tröttnar

EDIT:ångra mig

Medlem

gammal tråd :P, och jag har fortfarande aldrig varit BEROENDE av något spel.

1
Skriv svar