Cd-Key redan ANVÄND!!!!

Medlem
Cd-Key redan ANVÄND!!!!

Hej Alla!

Har köpt spelet och såg fram emot en trevlig spelkväll, men f**n så heller.

När jag installerat spelet och är på väg ut så säger spelet att min Cd-Key redan är registrerad.

Har kontaktad EA via mail och hoppas jag får en ny nyckel.

Nu till min fråga.....när eller om jag nu får en ny nyckel så undrar jag var jag ska skriva in den nånstans, eller måste jag göra en ominstallation av spelet??

Detta är nämligen första gången detta händer mig.

Tack på förhand!!!

Medlem

JAG HAR KÖPT SPELET PÅ WEBHALLEN I STOCKHOLM, SÅ DET ÄR ETT ORGINAL!!!!

Glömde nämna det.

Medlem

Antagligen blir det en ominstallation. Möjligt att det går att skriva om registret.

Du är inte den första som jag hört att deras CD-key redan var använd. Verkar väldigt mystiskt det där.

Inaktiv

det ska finnas ett program på skivan eller i instalations katalogen som man kan ändra CD nycklen med har jag för mig.

Inaktiv

They keep on messing teh ea that sucks =P

Medlem

såg på någon sidan att det var gammla bf1942 cd-key de andvänder. Det skulle komma en patch om 3 veckor som skulle lösa detta problem. Dock vet jag ej om det är sant eller inte skall se ifall jag hittar sidan.

Inaktiv

Tyvärr är min Battlefield 2142 cd-nyckeln inte giltig heller ;Hämtade ut på posten idag - en halvtime senare vansinig. samma hände med min Special Forces "ingen giltig key"Nu suger det EA

Medlem

hmmm.. vänta nu lite.. det var samma sak hände mig efter jag hade patchat BF2, så era cd keys är inte använda.. hmm.. tror det var en speciel fil man skulle klicka på så kom det upp ett fönster upp i bara någon kort sekund.. sen skulle det funka.. men tyvärr vet jag inte vad den filen heter... kan troligen ligga i C:\ där ni installerade BF2142.. ska vara en DOS fil...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av jojon:

såg på någon sidan att det var gammla bf1942 cd-key de andvänder. Det skulle komma en patch om 3 veckor som skulle lösa detta problem. Dock vet jag ej om det är sant eller inte skall se ifall jag hittar sidan.

Hoppas du hittar sidan för det låter intressant om det nu är sant.

Hur f**n kan dom använda andras spels nycklar, dom är ju trots allt registrerade till sina produkter!

Medlem

hm jadu jag blev lika förvånad jag med, här är sidan iallafall http://battlefield2.filefront.com/news/A_New_Patch_Released_I...

Medlem
Skrivet av jojon:

hm jadu jag blev lika förvånad jag med, här är sidan iallafall http://battlefield2.filefront.com/news/A_New_Patch_Released_I...

TACKAR FÖR INFORMATIONEN!!!!!

1
Skriv svar