Var visas Dogtags?

Medlem
Var visas Dogtags?

Efter min första knivning så blev jag nu barnsligt nyfiken på att se dogtagen men jag kan bara inte hitta sidan där de skall visas i BFHQ.
Har för mig iallafall att de skall synas vem man har lyckats ta med kniven...
Någon som vet?

(måsta bara lägga till: Fan va sköjj det är, mkt action hela tiden och massvis med underbara unlocks - support med sentry-gun och den där lilla stationära skölden = mkt kul i en Titan)


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

om du kollar leaderboard så ser du 3 stycken filter kryssar för dogtags så kan se vem du dödat

Medlem

Jasså, det är de andra namnen jämte mitt eget som jag har fått dogtags av? Jag hade kryssat i rutan för dogtags tidigare innan jag frågade här och såg mitt o ett par andras namn, men efter jag läst ditt svar så tog ett tag innan hjärnan kopplade. Trodde man skulle klicka på sitt eget namn för att se infon där

Tack för hjälpen! (borde listat ut det själv...)


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

jag har säkert ett 20tal namn men kan itne se dom! -.-

kan itne få fram någon statestik än så länge =/

Inaktiv

Själv så fick jag 4 st "pins" på en bana... Dom försvann när jag loggade ut. Klart irriterande

Medlem

Hur ninjar jag pins?

Medlem
Skrivet av akitaka:

Hur ninjar jag pins?

eh, va?

Medlem

vaaaaaaaa


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

sorry kom på vad de va nu?

var troligt vis ID brickor jag mena var lite trötter när jag skrev^^

så till frågan hur får jag ID brickor ?

Står samlade ID brickor i statesticen att jag har 0

Medlem
Skrivet av akitaka:

så till frågan hur får jag ID brickor ?
Står samlade ID brickor i statesticen att jag har 0

Då får du sätta igång att kniva folk


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Känns grymt bra att kniva folk i 2142. Så bra har det inte känts sedan Enemy Territory och "bäää" ljudet.

Medlem

Lyckades ta 13 dogtags på en runda här om kvällen. Va skitkul

Medlem

Själv ger jag mer dogtags än vad jag tar. Whops.

Medlem

Nattetid är jag väldigt generös med mina dog-tags.

Dock verkar mina vunna dog-tags försvinna någonstans på the internets.

Medlem

Har nog tagit ett par dussin dogtags sedan jag skapade min karaktär på releasedagen, men mina stats visar fortfarande de 5 jag tog första dagen, tror jag (kollade i torsdags senast), och vägrar att uppdatera sig. Det, plus allt annat som vägrar uppdatera sig, gör att det tar emot att spela. Är lite av en statswhore när det gäller BF2142, så när en av mina primära sporrar inte fungerar så känns det lite meh..

Medlem

Är det bara jag, men min kniv (då jag använder den) har en Dog-tag hängande.. Vad jag kan minnas så fanns inte den från början.

Medlem

Har också märkt av det otroligt irriterande momentet när man får en pin och sedan loggar ut och in igen för att upptäcka att pinen är borta.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Har också märkt av det otroligt irriterande momentet när man får en pin och sedan loggar ut och in igen för att upptäcka att pinen är borta.

Det är inte säkert att den är borta. Det kan dock ta väldigt lång tid för BFHQ att uppdateras.

Inaktiv
Skrivet av Alarcron:

Är det bara jag, men min kniv (då jag använder den) har en Dog-tag hängande.. Vad jag kan minnas så fanns inte den från början.

Samma har hänt med min!
Jag bara hoppas att bladet kunde växa lite också! :9


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

har 7 st fick spelet idag

1
Skriv svar