Team Druidz Multigaming Söker Skillade BF2142 Spelare.

Inaktiv
Team Druidz Multigaming Söker Skillade BF2142 Spelare.

Japp vi söker nu ett antal spelare som vill trya hos oss i ca 2 veckor efter det tar vi ut dom som passar i vårat redan stora gäng bf spelare.

Vi är ca 20 stycken idag som spelar bf2142 vi behöver fler. Målet runt 30 så vi kan spela i olika liger samtidigt.

Vi har oxå en cs del och en just nu vilande wc3 del.

Vi har spelat q3,bfvietnam och bf2 i Klanen tidigare och har funnits sedan 92 . vi håller just nu på att uppdatera hemsidan och medlemarna så var med nu i början av en ny start .

Tveka inte Joina druidz.

Kontakta oss :

mail
join@druidz.se
shades@druidz.se
hemsida
www.druidz.se

Medlem

Kul att köra demot eller?

Skulle trya om jag inte tröttnar på klanmatcher så förbannat fort.
Lycka till dock

Inaktiv

Hur ska man hitta "skillade" BF2142 spelare när spelet inte finns ute än och demot bara har funnits i 2 dagar?? Vad jag vet blir ingen "skillad" i ett spel på 2 dar


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Inaktiv

skillade BF2142 spelare är sånna som har talang att använda vapen/fordon rätt fort och på rätt sätt.

jag har absolut igna problem att använda sakerna i BF2142, och använda dom så jag gör mest skada på fienden.

Men då har jag också spelat BF1942/BF:V/BF2 och nu BF2142, så jag är van vid hur BF vapen/fordon har utväcklats och används

Inaktiv

Visst jag vill trya e skillad på 2142 och vietnam är ja en veteran på bf2 e ja uber skillzord! och 1942... nja har inte det kvar ens =P

1
Skriv svar