Gillar ni demot?

Medlem
Gillar ni demot?

Sitter och tankar demot. Var det något att ha?


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Menar du Armed Assault?

Medlem
Skrivet av Qrush:

Menar du Armed Assault?

Du kanske borde titta vilket forum du är inne på


signatur
Medlem

jag tror han har gått fel.... eller??


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

omröstningen gäller bf2142, men i nejvalet menar jag att "armed assault" e något bättre att se fram emot.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Spelet behövs putsas upp lite

Annars tycker jag det är rätt skoj

URK
Medlem

om man lägger in några icke EA patchar så kan nog spelet bli bra som omväxling till bf2 ser detta spel som bf2s mod som behövs patchas upp en del. sedan hoppas jag på att folk lär sig lite oxå. är rätt så ny själv. vilka vapen som är bra mot vad.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Jag tycker att banvalet för demon var rätt kasst. Banan känns inte speciellt rolig.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Mm det jag frågade om det var Armed Assault i nej valet.. Fattar inte hur dum man kan vara att ta med ett sådant svar.. ArmA är ett realism spel, nu tid. Battlefield 2142 icke realism, framtid.

Medlem

Tyvärr kan inte alla vara lika smarta som du


signatur

Spelat sedan q2 :)

Inaktiv

Helt ok har bestält hela redan tho

Medlem
Skrivet av verifier:

Tyvärr kan inte alla vara lika smarta som du

Påstår inte att jag är speciellt smart men att jämnföra ett realism spel som utspelar sig i nutid med ett framtids spel är inte det bästa man kan göra. Quake Wars är ju ett ungefär likadant spel, varför inte byta ut ArmA mot det?

Inaktiv

jag älskar demot!


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av verifier:

Tyvärr kan inte alla vara lika smarta som du

Påstår inte att jag är speciellt smart men att jämnföra ett realism spel som utspelar sig i nutid med ett framtids spel är inte det bästa man kan göra. Quake Wars är ju ett ungefär likadant spel, varför inte byta ut ArmA mot det?

För att de flesta går från bf2, som oxå är med som ett val, och arma är ett annat val som bf2spelare kommer att ta om de inte gillar bf2142.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Alltså.. det var ju kul i sisådär 10 min eller så.. BF2 är fan så mkt bättre..
Synd att dom inte fixar det bara..


signatur

Why?

Medlem

Jag gillade demot, jag är dock nyfiken på hur mycket av utrustningen som är låst pga att det är en demo. Tyckte det kändes som ett ganska begränsat urval.

Det är dessutom lite tråkigt med två sidor som är så identiska varandra som EU och PAC är.

Inaktiv

det ska finnas 40 unlock och 34 ranks, så lite finns det nog att låsa upp ^^

Medlem

Nån som han få alla ranks under betan?
Själv hann jag bara med scout unlocks till carbine geväret och lite granater

Ska nog välja en annan väg denna gång dock.. Kanske engineer
Hört att AT-geväret ska vara skoj men vägen dit trist.. Ungefär likadant för scout dock.

Medlem
Skrivet av verifier:
Skrivet av Qrush:
Skrivet av verifier:

Tyvärr kan inte alla vara lika smarta som du

Påstår inte att jag är speciellt smart men att jämnföra ett realism spel som utspelar sig i nutid med ett framtids spel är inte det bästa man kan göra. Quake Wars är ju ett ungefär likadant spel, varför inte byta ut ArmA mot det?

För att de flesta går från bf2, som oxå är med som ett val, och arma är ett annat val som bf2spelare kommer att ta om de inte gillar bf2142.

90% av alla BF2 spelare skulle stängt av ArmA efter 5min.. Varför? Nästan alla är små fjortisar.

Inaktiv
Skrivet av Qrush:
Skrivet av verifier:
Skrivet av Qrush:
Skrivet av verifier:

Tyvärr kan inte alla vara lika smarta som du

Påstår inte att jag är speciellt smart men att jämnföra ett realism spel som utspelar sig i nutid med ett framtids spel är inte det bästa man kan göra. Quake Wars är ju ett ungefär likadant spel, varför inte byta ut ArmA mot det?

För att de flesta går från bf2, som oxå är med som ett val, och arma är ett annat val som bf2spelare kommer att ta om de inte gillar bf2142.

90% av alla BF2 spelare skulle stängt av ArmA efter 5min.. Varför? Nästan alla är små fjortisar.

trist men sant, alla CS kidds har emigrerat till BF2 -.-

förhoppningsvis stannar dom där och låter BF2142 vara.

Medlem

Ja.. Får hoppas det.. Mina kompisar gillar det inte och det är ett väldigt stort +..

Medlem
Skrivet av [Qrush:

"]90% av alla BF2 spelare skulle stängt av ArmA efter 5min.. Varför? Nästan alla är små fjortisar.

Lol, vad grundar du detta uttalande på?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Tänkte mest på att ArmA är realism medans BF2 inte är det.

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

90% av alla BF2 spelare skulle stängt av ArmA efter 5min.. Varför? Nästan alla är små fjortisar.

"Qrush
Foto saknas
Medlem sedan: 2003-09-06
Senast inne: 2006-10-11
Inloggad nu: Nej
Namn: Mikael Johansson
Född: 1992-02-04 (14 år)

Mina favoritspel
Battlefield 2"

Yep yep yep...


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Inaktiv
Skrivet av Burglar:
Skrivet av [ThreeZool:

"]90% av alla BF2 spelare skulle stängt av ArmA efter 5min.. Varför? Nästan alla är små fjortisar.

Lol, vad grundar du detta uttalande på?

Det är Qrush som sa det, så ändra gärna quoten ^^

Inaktiv
Skrivet av oRRen:
Skrivet av Qrush:

90% av alla BF2 spelare skulle stängt av ArmA efter 5min.. Varför? Nästan alla är små fjortisar.

"Qrush
Foto saknas
Medlem sedan: 2003-09-06
Senast inne: 2006-10-11
Inloggad nu: Nej
Namn: Mikael Johansson
Född: 1992-02-04 (14 år)

Mina favoritspel
Battlefield 2"

Yep yep yep...

Haha Qrush är såå ägd


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

Hehe.. "Fjortis är en, oftast nedsättande, beteckning på någon (vanligen i de yngre tonåren eller puberteten) som beter sig omoget, osäkert, naivt och pubertalt. Fjortisen tar däremot varje chans att på olika sätt visa hur mogen, självsäker och vuxen han/hon är. Ordet fjortis syftar på fjorton år men det används i överförd mening även på lite äldre eller yngre personer som beter sig fjortisaktigt." Lite fjortis är vi allihopa allihopa lalalalal.

Inaktiv

Endast fjortisar citerar ur susning.nu

Normala människor citerar ur wikipedia

case closed...

(ska sluta jävlas nu, hehe)


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

VAFAN SKARU HA SPÖÖÖ ELLER JÄÄVVVLLA NOOB?!?!?!?!

Medlem

ROTFLMAO !!!!


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

12
Skriv svar