Om man kunde förändra Battlefield...

Medlem
Om man kunde förändra Battlefield...

Har funderat lite på coola ändringar man borde göra i BF2.

Jag tycker att det hade varit tufft om man hade en liten flagga på armen på battlefield så man kunde se vad spelarna kommer ifrån för olika länder.
Det hade kanske blivit konstigt med en amerikansk flagga på en Mec soldat.

Men det vore en cool detalj.

Jag kanske inte är ensam om att ha funderat på detta.

Har ni kommit på något annat coolt ni skulle vilja ha i BF2 eller andra battlefield spel?

Medlem

Det hade varit ännu coolare om adress och telefonnummer fanns med ex. vis på ryggen. Då skulle mycket ont blod klaras upp i efterhand.

Skämt åsido, det är en intressant tråd. Desto svårare att få EA att implementera dessa förslag, hur bra de än är.

Medlem

Dogtaggs som i 2142 och bättre ljud...


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Ironi: Tillåta stats-padding:P.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Att rödmarkera (som gränsen för banan) hela HQ så man slipper baserapers.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Cool idé det där med flaggor. En annan sak skulle vara om man såg ribbonsen man har fastsatta på bröstet som dom har på riktigt


signatur
Medlem

Bläh.. inget sådant...
Ju mer guld och stjärna, desto mindre hjärna... officerare... Det är väll det sista man vill ha i fält, en massa medaljer/utmärkelser som röjer ens position, och klinkar och låter...


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

helt klart bättre ljud. fattar inte varför dice inte kan fixa bättre sounds till vapnen

sen skulle det inte skada med lite mer fordon som i bf1942 sjöslag vill iaf jag se mer av


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Vore coolt att kunna ha klanens emblem på kläderna och de fordon som man kör.


signatur

Spelat sedan q2 :)

URK
Medlem

tycker att man ska få ner spridningen på vapnen förutom snipersvapen. har hänt flera gånger man skjutter och skjutter slut på maget i ryggen på den ligga fienden som är en meter ifrån en och det händer ingen sedan när maget är slut och man laddar om då vänder han sig om och får iväg ett skott som dödar en.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Vill ha allt som det var i BF1942.

Ahhh, the good old days!!


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

jag har tänkt på det och man kan visa alla medaljer som man har fått så blir det mer realistiskt

Medlem

har lyckats lägga till vapen utan att låsa upp dom i själva spelet

Inaktiv

hur vore de o fixa alla buggar?

1
Skriv svar