Inaktiv
Dogtags

Jag tyckte jag hörde nåt om att man kan plocka upp andras halsgrejer och se vilken person det är och vilken stad han kommer ifrån, stämmer det?
Alltså i spelet


signatur

/J.

Medlem

Ja det stämmer att man ska kunna ta sina fienders dogtags genom att man dödar dem med kniven

Fast se vilken stad de kommer ifrån det vet jag inte, vet bara att deras namn står på dogtagen.

Inaktiv

Ok, jao men vad ska man då med dogtagen till? Man ser ju ändå namnet på den man dödat.


signatur

/J.

Inaktiv

svaret på den frågan är att folk tycker att det verkar ballt och kan vara en förstärkande faktor till att folk går och köper spelet.

Inaktiv

Verkar så :P. Ok tack!


signatur

/J.

Medlem

Hoppas kniven är effektiv så det är inte är gummikniv a'la BF42


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

Hoppas kniven är effektiv så det är inte är gummikniv a'la BF42

Menar du att du hade problem att döda folk med kniven i BF1942? den hade ju exakt samma egenskaper som i BF2


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Kniven i BF1942 var ju bra, bara springa och slica lite mot skallen så tog man dom


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jag tycker det borde vara så som i Metal Gear att man kan ta någon annan som skydd eller att man som spelare helt plötsligt ser en kniv framför skärmen och sen hålls man fast tills det blir svart.

Min favorit: slänga ner honom från den stora lyftkranen!


signatur

/J.

Medlem

MUAHHAHA din morbide f*n


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Tycker kniven i betan var riktigt jobbig, hoppas dem har fixat det. Ibland när smög upp på spelare och försökte kniva dem hände inget alls, fast det enda jag såg på skärmen var sniprarnas feta rumpor! En annan gång knivade jag en annan spelare från >2 meter när jag slicade lite i luften för att visa att jag menade business...

Medlem

lol @ gamersvampen


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar