Ett stort problem

Medlem
Ett stort problem

Tjena!

Har byggt ny dator och när jag ska installera BF2 på den upptäker jag att min bok med cd key inte finns i fodralet där skivan är. Jag har nu vänt upp och ner på mitt hem men jag kan inte finna min cd key.
Jag har Bf2 installerat på mina gamla dator och nu är min fråga kan jag hitta cd key någonstans i någon mapp på min gamla burk eller är det bara att köpa en ny som gäller.

Tacksam för hjälpa
mvh
Syrfid

Medlem

Klantigt...det du kan göra kan vara att kopiera confilen som ligger i minna dokument.


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Eller så kolla jag mitt konto hos ea och får min nyckel. Det handlade nog mer om otur eller klåfingriga personer än klantighet. Mina datorprylar har jag koll på (så länge ingen rotar bland dem).

Medlem

Du kan kolla din nyckel med en cdkey changer. Google är din vän.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Efter patch 1.3 är den krypterad på datorn, den borde ligga under
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc
i registret, om du kopierar den och lägger den i registret på nya datorn borde det fungera.

Medlem
Skrivet av zipa:

Efter patch 1.3 är den krypterad på datorn, den borde ligga under
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc
i registret, om du kopierar den och lägger den i registret på nya datorn borde det fungera.

Det är sant att den är krypterad.. men det funkar finfint att kopiera den krypterade keyn med keychanger ändå..

1
Skriv svar