More Victims uppdateringar.

Inaktiv
More Victims uppdateringar.

Är det någon som vet hur lång tid det tar innan more victims listan uppdateras? Har dödat folk flera gg utan att dom dom dyker upp på den roliga listan


signatur
Medlem

Vart hittade du den listan?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Om du kollar på din profil på www.bf2s.com så står det nästan längst ner.


signatur
Medlem

Jaha, du menar den listan. Ja min har inte uppdaterats sedan jag började spela och det var 2005-06-11 19:45:00


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Skumt som fan. Bara vänta och se då?... vips så har man 50pers på den listan


signatur
Medlem

Kolla på en sida som uppdaterar ibland. BF2S uppdaterar aaaaaldrig.

http://bf2e.com är bra.

Inaktiv

BF2S uppdaterar allt. Men du måste uppdatera manuellt. F5 i explorer. Då hamnar du i kö. så brukar man få uppdatera efter några minuter. Som mest kan man uppdatera statsen varannan timme. BF2s är väldigt smidigt om man vill se exakt vad som är kvar för att ta de olika utmärkelserna t ex då den har väldigt bra grafer för detta.


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Inaktiv

Tack Karmalicious, ska kolla sidan när jag kommer hem, sitter på jobbet nu.


signatur
Medlem

Karmalicious, det är ju en direkt ripoff av bf2s-versionen (förutom att information saknas om olika badges) så varför byta?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

min Victim har f*n inte uppdateras på 10 månader.... sjukt störigt


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Nu fick jag svar på min fråga kollade runt lite och fick reda på att, More Victims listan som man kan se på www.bf2s.com uppdateras bara om den som man dödade 10gg går in på bf2s och kollar upp sin profil där. Så om ni vill se eran more victims lista kolla först upp eran profil på www.bf2player.com sen kollar ni hur många som ni har i more victims listan. Skulle ni finna någon/några som ni inte har med på listan i bf2s så tar ni bara namnen från bf2player och kollar upp hans profil på bf2s och vips så kommer han med i eran more victims på bf2s

Jag fick 3 nya på min lista nu

Hoppas alla förstår vad jag menar


signatur
1
Skriv svar