Har alla cs fjortisar börjat lira bf2?

Inaktiv
Har alla cs fjortisar börjat lira bf2?

Man kan lätt tro det. För nästan på varenda server man är inne på så är det alltid några som pajjar för alla andra genom att baserapa/campa, stats padda, tk:a för fordon m.m Varför kan man bara inte följa reglerna och spela bara? Är alla så jävla poängkåta? Själv spelar jag för att det är kul. Extra kul blir det om man får till ett bra teamplay och det är hyffsat jämt mellan lagen. var dock inne på en server i förrgår och spelade i ca4tim. Där satt en admin hela tiden och övervakade. Pausade och kickade/bannade så fort reglerna inte följdes. Men skall det behövas en "polis" på varje server som håller kollen hela tiden? Tycker det är trist isf.

Inaktiv

welcome to the battlefield 2 community

Medlem

Visst finns det rötägg på många servrar men oftast så får jag en trevlig upplevelse, speciellt när jag lirar med klanpolarna. Är det för jobbigt så är det ju bara att byta server, för det är ju inte så att det är ont om dem hehe.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Blir det värre så får man gå över till AA


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv

Finns så jäkla många riktiga idioter inne på BF2 servrarna. Förmodligen 14 åriga CS lirare som tar ett break o provar något annat. Fast det var värre i BF1942..


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Inaktiv

Visst kan man byta server. Men när man bytat och det tar 5min så är det samma sak. Så får man byta igen. Tar ju massa tid att sitta å byta hela tiden. Det verkar dock som alla här inne är vettiga. Så vilka servrar lirar ni på? Så man kan lira med lite vettigt folk som vet hur man uppför sig.

Medlem

Gotland och Rix brukar jag hänga på...


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv

Brukar också vara på gotland fast nu har en massa centraleuropéer hittat dit så det förstör en hel del..
Jag menar hur kul är det at joina en squad o sekunderna efter vrålar en galen tysk SCHEISSE rätt in i örat på en..


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Inaktiv

det är ju roligt när tyskar försöker prata med en, brukar jag dra till med lite
"LINKE FLANKE ANGREIFFEN"
"BEREIT MACHEN ZUM ANGRIFF"
"SCHARFSCHÜTZE"

brukar bli en del roliga konversationer 8)

Medlem

Jag snacka med några belgare för ett tag sen...gick fan skapligt och vi hade ett grymt TP... Men tyska ujujuj


signatur

Alfa Bertil

Medlem
Skrivet av KluBBaN:

Jag snacka med några belgare för ett tag sen...gick fan skapligt och vi hade ett grymt TP... Men tyska ujujuj

hahahahah


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Inaktiv

Rent generellt tycker jag att motståndet är högre de svenska servrarna om man jämför med tyskar, fransmän och andra "riktiga" europeer. Sen är nog svenskar mer otrevliga i chatten och rötäggen är tyvärr överrepresenterade.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Tycker inte det är så himla farligt längre, i alla fall inte jämfört med hur det var för ett år sen. Statshororna har tröttnat och försvunnit till stor del, är större andel kvar av dem som faktiskt spelar för att det är kul.

Då har jag iofs gett upp helt att orka med att försöka ta en helikopter, är där alla rötäggen samlas. ^^ Och det går inte att ta ett flygplan utan att nån slänger sig framför och ger punish direkt.

Men men, håller man sig borta från flyg och helikoptrar så är det helt ok tycker jag. Brukar spela på Gotland-servrarna med admins.

Medlem

Battlefield Gotland är trevliga servrar


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Inaktiv

Skall testa dom omedelbart

Medlem

Gotlands servrar brukar funka bra. Skriver man "Admin" i chatten kan det t.o.m dyka upp en snubbe efter några minuter.
Deras Karkand server var jobbig som f*n härom veckan. Efter varje nystartad runda var det typ 32 i USA-laget och 13 i MEC bara för att alla n00bs passade på att byta lag till USA. Eftersom Gotland inte har så bra filter för att jämna ut antalet spelare så tog det en bra stund in i varje runda innan det var lika många i varje lag.

Medlem

Just det,,, många av dom topprankade spelar i samma lag..dok är dom inte överjävliga men dom har spelat mycket....Kan bli tungt om man har otur att spela med massa nybörjare


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Vänd på resonemanget. Det tycker förmodligen att det är det roligaste som finns att förstöra för andra så att de kan få mest frags och skryta om hur 1337 de är. Det är här det passar sig med en närvarande admin.

1
Skriv svar