Recon: Scope Stabiliser

Medlem
Recon: Scope Stabiliser

Jag spelar bara Recon och har just låst upp scope stabiliser-grejen men får den inte att funka. Jag vet att jag läst i ett tool-tip att man ska hålla en knapp nedtrycket för att aktivera den men jag kan inte komma ihåg vilken knapp det var.
Jag tror att det var Left Shift (default) men den har jag bunden till crouch och även om jag binder crouch till något annat så fungrar det inte, siktet svajjar som vanligt. Finns det någon som vet hur man får det att fungera?


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Problemet löst, det finns ingen knapp i kontrollerna som man kan binda stabilisatorn till utan man får nöja sig med att använda den förinställda knappen, Left Shift. För övrigt är det en jävla skit unlock, siktet stabiliseras i ca en sekund, max, och sedan svajjar det som fan igen. Helt värdelöst med andra ord, UNDVIK!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Du får inte lov att berätta något om spelet, du bryter mot deras NDA som du gick med på när du gick med i betan.

Medlem

Pumba (Lejonkungen): Hopp.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

1
Skriv svar