1.4 patchen suger

Inaktiv
1.4 patchen suger

- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.

Och fortfarande så finns den där...

- Fixed the server browser issues with updating info.

Ja, nu så updaterar browsern infot bara första gången man klickar på en server i listan, sedan visas samma info om och om igen, alltså ingen uppdatering av ping, spelarpoäng osv

- Fixed the excessive damage taken by the Muscle Car.

Vilken Muscle Car? Trodde detta var BF2 inte 2F2F...

- Ranked Servers now force unlocks.

Det gör de inte alls...

Och klienten kraschar fortfarande som den gjorde med 1.3-patchen...

När man sedan läser denna sida så blir man inte på bättre humör

Bu, DICE, bu!!

Inaktiv

Visst, kul med en nya bana men som Photonflare sa, Fixed the server browser issues with updating info = Skitsnack och spelet krashade för mig nyss.


signatur
Inaktiv

muskelbilen finns på Armored Fury. själv har jag spelat spelet sen det kom men bara sett blue/red nametag buggen 2-3 ggr ..även fast jag spelat både som lonewolf och i squader i 450 timmar. det där med att commandern droppar bilar med precision skulle ju va fixat men jag droppa bilar perfekt igår när jag testa ..men de kanske e olika

Medlem

Tydligen är det svårt att göra spel... Vissa verkar tro att det är lika lätt som att skita... Den värsta buggen i alla online spel är den där vissa använder all sin tid till att inte spela som det är tänkt! Det stör mig mer en några buggar. Ps För mig fungerar det klockrent.8)


signatur

Alfa Bertil

Medlem

oj va förvånad man blir.. och så är det sista patchen ryktas det om.. jättefint.

Inaktiv

Tycker att nätkoden har blivit helt sjuk i 1.4. Ofta kommer man in på en server, spelar en minut med jättebra ping, och sen blir man blixsnabbt disconnected. Jippi...det blir inget BF2142 för mej...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Som någon på forumet sa, DICE är ett gäng överskattade och överbetalda amatörer.

Medlem

LOL


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem

Det lilla jag sett av patchen gillar jag, med ett stort undantag vad det gäller att gå från liggande ställning till hukande.....vem kom på att man inte skulle kunna skjuta när man reser sig upp, men när man lägger sig ner?
Man blir ju så in i !"!#"¤% förbannad.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar