Medlem
Helt ospelbart

Får jag inte connection lost på varje server så blev jag nyss när rundan var slut kickad till skrivbordet och detta hände mig aldrig i bf2.

Inaktiv

Händer så här hos mig med, att dom aldrig lär sig..

Inaktiv

Samma här, inte ofta till skrivbordet då men får altid connection lost to server

Inaktiv

Ja det lär ju inte bli någon skillnad på buggar m.m i 2142. Antagligen så kommer EA skita i sin community igen.

Längtar till ArmA släpps. Och en sak är säker jag kommer aldrig mera köpa en produkt av EA

Medlem

Det var ett jävla tjöt om ArmA på en en del.. Det är väl för fan inte ens samma genre? Oo

Medlem

Det är en beta.... Vad förväntar ni er? Ok om ni klagar när riktiga demot släpps.

Jag hade stora problem med "Connection lost" i bf2. Det berodde på att jag har en X2 processor. Om jag alt-tabbar ut till task manager och ställer ni att bf2.exe bara ska köra på ena kärnan så funkar det utmärkt.. Men det e kanske inte samma problem som ni har.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem
Skrivet av verifier:

[...] Men det e kanske inte samma problem som ni har.

Inte riktigt. Jag får ständigt det problemet, men då är det hela servern som gått ner. Hoppar jag in igen så är den tom, och folk börjar komma tillbaka, klagandes.

Medlem

Det är troligtvis nätkoden som är lite si o så kombinerat med andra faktorer.

Vissa servrar kan man lira på i åtminstone 2-3timmar innan det blir connection lost fel.

Andra server är mycker mer ostabila ex kanske räcker med 10min spel innan den dör.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar