Regga BF2 nickname i BF2142???

Medlem
Regga BF2 nickname i BF2142???

Har testat nu ett antal ggr. men det funkar inte??? Om jag nu skall köpa skiten när det släpps så vore det ju kul med samma nick...

Plus att man tydligen får ngn. bonuspryl...

Någon som har nån idé på varför det inte funkar och vad man ev. ska göra åt saken???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Vad ska du heta? kanske är några tecken som inte funkar? vad stpr de när du skriver in ditt namn?

Medlem

Jag försökte regga [MPUK]Langos man kan inte skriva hakparanteserna så de blev inget med det...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Du reggar först ett EA konto, när det är klart skapar man sin soldat.

På EA kontot kan du heta vad du vill, det är det du döper din soldat till som syns i spelet.

Medlem

har läst lite grann om detta i andra forum och folk har undrat samma sak. och vad jag har läst så ska ditt nick fungera i det färdiga spelet ifall du har registrerat det i det där veteran grejset. men i betan så kan du bara logga in med ditt EA konto som du loggar in med på ea downloader osv rätta mig om jag har fel

men jag tror det stämmer imed att jag inte kan logga in med mitt bf2 konto iheller

Medlem
Skrivet av MazZ:

har läst lite grann om detta i andra forum och folk har undrat samma sak. och vad jag har läst så ska ditt nick fungera i det färdiga spelet ifall du har registrerat det i det där veteran grejset. men i betan så kan du bara logga in med ditt EA konto som du loggar in med på ea downloader osv rätta mig om jag har fel

men jag tror det stämmer imed att jag inte kan logga in med mitt bf2 konto iheller

Det låter helt rätt, jag tror inte man får en extra unlock i betan utan först i spelet.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Jag tänkte regga warh0g, men ack försent såklart. 100000 andra personer som ska heta det med. Men jag är ORGINALET! I tell you!

Så i bf2142 kommer jag heta warh0g-swe


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det löste sig, hade tydligen inte riktigt fattat hur man skulle göra... Har visserligen inte bestämt mig för om det blir ett inköp av BF2142 än, men nu har man iaf. sitt nick reggat...

Har ju varit en del som inte gillat upplägget vad det gäller vissa saker i BF2142, får väl hoppas att det dyker upp ett officiellt demo så man får testa lite...

Har inte orkat jaga nycklar å dylikt för att testa betan...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Jag reserverade mitt bf2 nick "Burglar" på det där veteran-tjollahejsan utan problem. Dock har jag inte "skapat" en ny gubbe som Dexx sade.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar