Inloggnings problem...?!

Inaktiv
Inloggnings problem...?!

Tjoho!

Jag köpte BF2 när det kom, döpte ett konto namn till Pershy, spelade ett par ggr och kom
på att mitt grafikkort inte var lämpat för spelet.

Avinstallerade spelet och sparade kontouppgifterna.
Köpte nytt grafikkort och även expansionen SF.

Glad i hågen att börja spela igen gick det gick det ej att logga in på gamla kontot.
Mailade EA´s support men fick inget bra svar som kunde lösa situation.

Då skapade jag en nytt konto och började om på nytt, nu mer "sweet_chili" som kontonamn.
Var noga med att spara namn, lösen och email.

Nu efter att ha formaterat datorn och lagt in spelet på nytt vägrar BF2 att acceptera mina gamla konton!

Har ingen lust att börja om från början, finns det nåt att göra åt saken?.... eller är det bara att gilla läget???

Mvh
Per

Inaktiv

Likande har hänt mig, hade en "gubbe" på BF2, lösenordet raderades och kom inte ihåg vad det var, mailade EA, fick inget svar, fick skapa en ny....Nu har samma sak hänt igen- och värst av allt så har min EA downloader tappat lösenordet och får ingen support av EA- h----e!!!! Vad gör jag? Jag har ju angett en mailadress, men när jag klickar på "gkömt lösen" motsvarande - så får jag inget mail med nya uppgifter- detta suger..skall jag behöva skapa en ny EA downloader- köpa patcharna OCH fixa en ny karaktär? //

URK
Medlem

jasså gillar du inte EAs affärside


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Allt som oftast så har EA problem men servrarna för inloggning så testa igen lite senare. Jag får t.ex så fort jag ändrat grafikinställningen eller något annat i bf så måste jag vänta på att meddelandet "Du har angett fel lösenord" ska komma upp en gång först, innan jag kan försöka logga in igen. M.a.o jag kommer aldrig in på första inloggningsförsöket.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Du ska inte logga in om du installerar om, du använder "hämta konto" först.

1
Skriv svar