Någon som kört än då ???

Medlem
Någon som kört än då ???

Är det ingen som kört än och vill skriva av sig lite... har själv allt hemma nu och ska snart installera betan


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv

det är ingen som får skriva något om betan än, och det ingår dig med.

Medlem

japp.. Godkänner NDA när man aktiverar.
Alltså inge skrivande om något i spelet.. Tyvärr.. Så mycket man vill skriva om

Har problem med min key för tillfället...
Spelade innan med en FP key men nu fungerar ingen key för mig :/

Medlem

okej tittar åt ett annat håll...


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Jag försöker installera men när jag trycker på exe-filen händer det inget. Någon som vet felet?

Medlem

Har bara negativt att säga hitills om betan, alla kända bf2 buggar finnes såklart, den mest irriterande är your connection to the server has been lost efter 5min på varenda server.

det mystiska lagget oavsett upplösning och detaljer finns också...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Har bara negativt att säga hitills om betan, alla kända bf2 buggar finnes såklart, den mest irriterande är your connection to the server has been lost efter 5min på varenda server.

det mystiska lagget oavsett upplösning och detaljer finns också...

Inte sett något av det.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Har bara negativt att säga hitills om betan, alla kända bf2 buggar finnes såklart, den mest irriterande är your connection to the server has been lost efter 5min på varenda server.

det mystiska lagget oavsett upplösning och detaljer finns också...

Det är därför du är med i en _Beta_ är att testa och raportera!

och folk undrar varför det inte är en öppen beta -.-

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av SWEBarb:

Har bara negativt att säga hitills om betan, alla kända bf2 buggar finnes såklart, den mest irriterande är your connection to the server has been lost efter 5min på varenda server.

det mystiska lagget oavsett upplösning och detaljer finns också...

Det är därför du är med i en _Beta_ är att testa och raportera!

och folk undrar varför det inte är en öppen beta -.-

Visst det är en beta men exakt samma bug finns i BF2. Spelet är kul, men lagget som Titan frambringar är inte att leka med.
Att springa omkring i en Titan när den rör sig är lite som att kuta runt på den största båten i BF1942 med 40 pers på den.

Medlem

var laddar men ner? Fileplanet?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:

var laddar men ner? Fileplanet?

Fans en torrent i någon tråd...fungera fint som snus:)

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=5340


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Nytt försök!
Jag försöker installera men när jag trycker på exe-filen händer det inget. Det bara blinkar till liksom. Någon som vet felet?

Avstängd

Jag har exakt samma problem som dig Hellpower, startar bara inte.. Har ominstallerat på 2 olika partitioner och med 2 olika installers..

Medlem

Jag har värre.. Min ena key säger att jag använt keyn på för många datorer och fungerar därför inte..
Den jag fick av FZ funkar inte ens.. Står bara key expired när man testar.
Självklart inte FZs fel att den inte funkar. EA som gett ut en felaktig i såna fall. Men lite surt att jag inte kan lira betan som jag gjorde tidigare..

Medlem
Skrivet av Hellpower:

Nytt försök!
Jag försöker installera men när jag trycker på exe-filen händer det inget. Det bara blinkar till liksom. Någon som vet felet?

Så hade jag också, tryck en gång och låt datorn stå ett tag. Kan ha att göra med hur fragmenterad hårddisken är. Jag fick iaf vänta ett bra tag innan instalern poppade upp.

Inaktiv
Skrivet av KnäckeHäxan:
Skrivet av Hellpower:

Nytt försök!
Jag försöker installera men när jag trycker på exe-filen händer det inget. Det bara blinkar till liksom. Någon som vet felet?

Så hade jag också, tryck en gång och låt datorn stå ett tag. Kan ha att göra med hur fragmenterad hårddisken är. Jag fick iaf vänta ett bra tag innan instalern poppade upp.

Jag hadde det problemet i BFV, det visade sig att vara mitt aktiva virus program som körde, så jag va tvungen att stänga ner den aktiva delen om jag ville ha igång spelet i en rimlig tid =/

Medlem

ah det kan nog stämma. Tar ett tag eftesom filen är så stor.

1
Skriv svar