Battlefield 2142 redan hackat

Medlem
Battlefield 2142 redan hackat

alltså detta låter ju lovande .. känns ju som det är en mod av BF2 när man läser att den använder mer eller mindre hela BF2 motorn medmera ..

As you may know, there is a Battlefield 2142 beta release available to those lucky users of FilePlanet. Since it’s out in the public, hackers of the original Battlefield 2 have already hacked the beta version, which is reportedly easy, since the game is built using the same engine.

Only a few modifications are needed to install a BF2 hack in the BF2142 beta, apparently EA/DICE haven’t fixed the problems with the engine before starting on Battlefield 2142. But that’s all too familiar with EA and developer DICE.

http://digitalbattle.com/2006/08/29/bf2142-hacked-already/


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Orka wallhack :<

Medlem

Säger hur bra EA är


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Kom igen nu, det är väl lite Dice' fel också väl?

Medlem

Ser inte WH som ett problem när banorna är så stora som de i BF2.
I CS kan det däremot vara störigt.

Youtube-proffs
Skrivet av peak_performance:

Kom igen nu, det är väl lite Dice' fel också väl?

Rätt rätt, det är ju dom som är så jävla giriga.. vill ha pengar av EA. Som bara vill ha pengar.

Snart kommer väl BF1942: Home Edition, du kan köra soffor och sånt. BF1942 borde bara blivit just BF1942, alla moddar, addons, EAs fel.

Fan vad jag blir less på de t. Skit är vad det är. Ta tex.. ja, BF Vietnamn, vilka minns det? När det fanns så feta mods te BF1942 som nästan tog det?

Stackars BF.. har blivit ett The Sims..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Man kommer aldrig ifrån fuskare så är det bara.

Inaktiv

Lolzorz! omg moget omg omg! luul!
Men det var väl inte så bra. sen borde dom lagt ner lite mer tid på att göra en ny motor.

Medlem

tror dock inte de kommer va så många som kommer använda de som i CS, som ostmjuk hamster sa, kommer knappt märkas om de är en stor bana

Inaktiv

Dice är väl utvecklaren medan Ea är utgivaren.
Dice har sålt sin produkt (bf2142/bf2) till Ea som i sin tur sköter resten gällande spelet.

Rätta mig dock om jag har fel.

Medlem

Var detta oväntat för någon? Klart som fan att de skulle knäcka bf2142 snabbt och det är väl klart att det bygger på samma motor som BF2, tror ni de har tid och pengar att bygga en ny motor till varje spel? Jeeesch....


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

BF 2142 är baserat på BF 2 precis som BF Vietnam är baserat på BF 1942. Det är väl ingen nyhet?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Singleplayer med namnbyte på bottarna är skoj ser jag

JB
Medlem

Varför spelar man med cheats?

A) Man klarar sig inte annars? Man är alltså jättekass på att spela, och behöver all hjälp man kan få?

B) Man är girig på kills? Vill äga oavsätt om det är sin egen skill, eller om det är med hjälp av cheats.

C) Man tål inte att dö/förlora

D) Man vill ha erkännande från andra spelare, att de ska tycka att man är grym, fastän man fuskar sig till sina kills?

Prova på cheat är en sak, men att spela med det regelbundet är ju en annan sak.

Värre är ju folk som har köpt "private cheats" för 50 dollar eller liknande och spelar i cupper och ligor, med cheats som PB inte känner igen.

Att vinna en liga, eller komma högre upp i ligan, än vad man borde, pga att 1 eller flera personen i ens clan använt cheat är lite ruttet mot hela ligan och andra.

Lite konstigt hur en del tycker det kvittar om folk cheatar eller ej. Är man tävlingsinriktat vill man nog ha fair-play inom vissa gränser.

Medlem

Skumt att man vill använda fusk tycker jag. Förstör ju bara för en själv. Hur kul är det att fuska när man spelar patiens???

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

alltså detta låter ju lovande .. känns ju som det är en mod av BF2

Bf 2142 är en mod av BF2


signatur
Inaktiv
Skrivet av ostmjuk hamster:

Ser inte WH som ett problem när banorna är så stora som de i BF2.
I CS kan det däremot vara störigt.

Har du spelat BF? Att t.ex leta efter någon som gråar en flagga eller se upp för tanks i bakhåll är bland det viktigaste i hela spelet.

Iofs så har ju Pajasfield 2/2142 inbyggd maphack(UAV) så det spelar ingen roll iaf.

gnu
Medlem
Skrivet av Fanta:

Varför spelar man med cheats?

A) Man klarar sig inte annars? Man är alltså jättekass på att spela, och behöver all hjälp man kan få?

B) Man är girig på kills? Vill äga oavsätt om det är sin egen skill, eller om det är med hjälp av cheats.

C) Man tål inte att dö/förlora

D) Man vill ha erkännande från andra spelare, att de ska tycka att man är grym, fastän man fuskar sig till sina kills?

Prova på cheat är en sak, men att spela med det regelbundet är ju en annan sak.

Värre är ju folk som har köpt "private cheats" för 50 dollar eller liknande och spelar i cupper och ligor, med cheats som PB inte känner igen.

Att vinna en liga, eller komma högre upp i ligan, än vad man borde, pga att 1 eller flera personen i ens clan använt cheat är lite ruttet mot hela ligan och andra.

Lite konstigt hur en del tycker det kvittar om folk cheatar eller ej. Är man tävlingsinriktat vill man nog ha fair-play inom vissa gränser.

E) Många fuskar bara för att göra människor förbannade och får en slags kick av det.

Medlem

Kan tänka mig att använda fusk, men inte dra nytta av dem. Finns saker som kan vara roliga, men harmlösa. T.ex. teleporteringsfusk där man teleporterar sig in i en fiendebas i spel, knackar någon på axeln, och sen försvinner lika snabbt som man kom.

Roliga små saker som inte förstör spelet, men självklart kan missbrukas i fel händer.

Medlem

UAV:n funkar ju inte i närheten av ett wallhack, men visst hjälper det en att hålla reda på fi.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Roliga små saker som inte förstör spelet, men självklart kan missbrukas i fel händer.

Men det jävliga är att det a l l t i d kommer i fel händer, sad but true :/


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Kyraal:

T.ex. teleporteringsfusk där man teleporterar sig in i en fiendebas i spel, knackar någon på axeln, och sen försvinner lika snabbt som man kom.

Har letat som fan, var sitter knacka på axeln knappen?


signatur

---
Boo!

1
Skriv svar