Behöver lite hjälp med Point of Existence

Inaktiv
Behöver lite hjälp med Point of Existence

Jag får inte artilleriet att funka, fixar kordinater med kikaren, står att man har 10 sek att sända iväg dom. Tar fram Taccom radion och sen? Trycker jag på fireknappen så händer det inte så mycke, trycker typ ner en knapp. Så som jag har fattat så skall det komma upp en ikon på kartan, och det gör det inte. Gör jag nått fel eller?


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

Måste det inte finnas artilleri tillgängligt innan du begär det?


signatur

Spelat sedan q2 :)

Inaktiv

Vad menar du?


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Inaktiv

kanske att det ska sitta någon i artellerivagnen när man ger angivelsen..har inte själv fått det att funka men har bara kört ensam o testat.

Inaktiv

Det som fick mig sluta spela BF2 var känslan av att sikta perfekt och ändå inte träffa, hur är det i POE, samma sak?

Medlem

Nja träffa går väl + att dom dör snabbare.. Snabbare bilar, pansarvagnar osv..

Medlem

Det är en bugg i kikaren som gör att den endast funkar i zoomläge 2. Sen kan det bara finnas en artilleri angivelse åt gången, så har någon annan redan angivet kordinater så funkar den inte, utan man får vänta 60 sek till den är borta.

Därimot, kan nån förklara hur man riktar inte artilleriet i satelit mode, så man träffar rätt?

Medlem
Skrivet av Modemis:

Det som fick mig sluta spela BF2 var känslan av att sikta perfekt och ändå inte träffa, hur är det i POE, samma sak?

Det är betydligt bättre. Vapnen har bättre precision och effekt än i BF2. Man har samtidigt lagt på mer rekyl (vapnet lyfter) så att man inte ska kunna mata skott hur snabbt som helst.

Medlem
Skrivet av Modemis:

Det som fick mig sluta spela BF2 var känslan av att sikta perfekt och ändå inte träffa, hur är det i POE, samma sak?

Alltså. Det är helt beroende på vapen, position och eldeläge, hur du träffar i bf2. Tyvärr visas det inte på vettigare sätt än att du missar.

Står du eller springer så träffar du inte oavsett hur bra du siktar på längre avstånd. Om du däremot hukar dig eller ligger ned och skjuter med singleshot så träffar du betydligt bättre.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Inaktiv

jag behöver lite hjälp. installerade nyss poe och det gick smärtfritt.
Nu när jag ska ansluta till en server står det din cd nyckel är inte giltig???? vad är problemet

1
Skriv svar