Muspekaren försvinner

Medlem
Muspekaren försvinner

Letade efter ett bättre ställe att posta denna tråden på, men den har anknytning till bf2 så det passade bäst.

Till problemet nu. När jag är inne på en server i bf2 och alt+tabbar ut till windows så är muspekaren borta. Man kan använda musen och klicka, men man ser inte vart man har musen. Startat man dock ett nytt fönster som tex firefox eller aktivitetshateraren så kan man se muspekaren i just det fönstret.

Detta händer bara om man är inne på en server, så om man tex disconnectar från servern innan man tabbar ut är allt normalt.

Så om någon har en lösning eller tips, skriv i tråden.

Tack på förhand

//Nighthawk


signatur

Nighthawk - Member of Mortifer

Medlem

hmm.. skumt.. men om du provar att höger klicka? samma sak? brukar vara så att min är bort när jag Alt+tabbar själv så är den bort men det brukar hjälpa om jag höger klicka... prova det


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

min försvinner ibland e borta ett tag...sen kommer den fram när jag rör den... hände dock förr i tiden att den aldrig kom fram överhuvudtaget.


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem
Skrivet av Fanster:

hmm.. skumt.. men om du provar att höger klicka? samma sak? brukar vara så att min är bort när jag Alt+tabbar själv så är den bort men det brukar hjälpa om jag höger klicka... prova det

Hjälper inte :\


signatur

Nighthawk - Member of Mortifer

Medlem

Det brukar vara så, höger vänster höger vänster klicka ett par gånger så brukar den titta fram.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Spelet stöder inte Alt+Tab'ing. Men jag brukar alt-tabba och sedan trycka på Windows-tangenten så Start-menyn kommer upp. Då kommer muspekaren fram.


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem
Skrivet av warh0g:

Det brukar vara så, höger vänster höger vänster klicka ett par gånger så brukar den titta fram.

Detta verkade faktiskt funka, får se om det funkar varje gång, men tack för hjälpen!

Tack alla andra som ochså försökt hjälpa. Uppskattar eran hjälp.


signatur

Nighthawk - Member of Mortifer

Medlem
Skrivet av warh0g:

Det brukar vara så, höger vänster höger vänster klicka ett par gånger så brukar den titta fram.

Nope, ville inte funka andra gången jag försökte. :/ Detta är verkligen irriterande, men det är väl nåt man får leva med.


signatur

Nighthawk - Member of Mortifer

Medlem
Skrivet av Nighthawk-:
Skrivet av warh0g:

Det brukar vara så, höger vänster höger vänster klicka ett par gånger så brukar den titta fram.

Nope, ville inte funka andra gången jag försökte. :/ Detta är verkligen irriterande, men det är väl nåt man får leva med.

Jag brukar röra musen runt runt medans jag klickar. Eftersom att högerklick tar fram skrivbords menyn. Testa detta. Då borde det funkar varje gång. Glömde skriva det bara


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar