Värt att betala FP för betanyckel?

Inaktiv
Värt att betala FP för betanyckel?

Hallå, jag undrar om det är värt att betala dessa pengar. Visst det är inte mycket. Men hur länge kommer betan vara? Läste innan att den skulle gå ner rätt snart?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Tja, om inget annat så får du ju tillgång till en massa andra betor före alla andra.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Mjo men kan man inte betala för en månad bara? Har inte lust att lägga ut 15 dollar.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Det är inte värt att betala för en beta däremot,
om du gillar att få lite exlusiva saker före alla andra så är det värt att betala en liten summa varje månad.

Är själv subscriber sen länge men skulle aldrig betala för en beta.

När betan går public så kommer du få testa det som alla andra .

Samt det är bara en tuning beta finns massa arbete kvar på spelet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Tycker att det är en oroväckande utveckling och jag har ingen förståelse för dem som uppmuntrar den.

Tror jag skall ringa till Volvo imorrn och se om jag kan betala dem för att jobba som levande krockdocka. Ok erkänner kass liknelse men tänk efter är pinsamt att betala för att få betatesta, dvs göra deras jobb och förstöra sin egna upplevelse. Jag tänker köpa spelet när det gått guld och då skall jag njuta av en färdig(nåja) produkt.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Om du fick testa betan gratis så skulle du fortfarande hjälpa dom med deras jobb plus förstöra din spelupplevelse.

Så poängen med ditt inlägg var?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Ja, jag subbar på FP, tog ett helt år på en gång, inget jag ångrar. Helt suveränt, alltid snabba nedladdningar, ingen kö alls, exklusiva saker med som sagt. Fattar inte varför folk gnäller på oss som vill betala för en bra nedladdningsstjänst med suverän service. Vill inte ni prenumerera, okej, gör inte det då...Och håll käften.


signatur

God coded the world in six days

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

Om du fick testa betan gratis så skulle du fortfarande hjälpa dom med deras jobb plus förstöra din spelupplevelse.

Så poängen med ditt inlägg var?

Du är rätt bra på att misstolka.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Du får skriva bättre isåfall , fanns inget att misstolka i det du sa.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

körde FP subscription i tre månader, dom hade något "specialerbjudande" helt ok faktiskt, så skönt att alltid tanka ner det man vill ha utan väntan och till bra hastighet

men köp ingen prenumeration endast för en beta

1
Skriv svar