Medlem
BF 2142

Som vi alla vet så kommer ju Dice nästa del BF serien i Oktober. Det heter Bf 2142. Ska ni köpa/boka det?


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

Medlem

Blir och köpa det Gillar BF serien, visst är det lite buggar hit och dit men man överlever

Synd bara att dom inte focuserar lite mera på att skicka ut lite mera patchar osv, och på så sätt håller folk glada. Dom tjänar ju mer på det i längden tror jag

Medlem

Nej kommer inte att köpa det, kommer att svara på varför senare då det är tillåtet ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

tja köpt alla bf spel hitills. även om en del har sugit pung så lär man ju inte sluta nu :F men ja hoppas man får en nogorlunda färdig produkt den här gången vill fan inte se ett BF2 igen


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Jag valde det som var närmast "HELL NO, NEVER EVER A DICE PRODUCT AGAIN!"


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Inaktiv

Köper det.


signatur

God coded the world in six days

Medlem

jag ska ha det:D:D


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

jag ska ha det:D:D


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Kanske. Beror lite på hur mycket pengar jag sittar på när det kommer ut. Min sladdis till halvbror som är 10 år, snart 11, är en Battlefield-fanatiker, likaså alla hans jämnåriga vänner. De kommer alla köpa spelet för sina veckopengar och spela online, vilket är vad som gör mig aningen tveksam till att spela..

Medlem

jag ska vänta ett tag. Kanske blir det QW istället.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Ska ha det
Släpps 3/11 dock.
Är i alla fall det release datum som EBGames har.

Ska bli kul o se hur hela spelet blir.

QW kan jag vara utan dessutom
Vill jag spela enemy territory kan jag lira RtCW

Medlem

Någon som har hittat ett billigt(inkl. frakt) ställe att förbeställa ?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Får se.. Man har ju BFV, 1942 och 2 så varför inte köpa 2142? Kommer kanske ta ett tag för mig innan jag köper det pga pengabrist men nån gång händer det.

Medlem
Skrivet av Burglar:

Någon som har hittat ett billigt(inkl. frakt) ställe att förbeställa ?

Play.com kan vara billiga ibland, kan vara värt att kolla upp.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Nej kommer inte att köpa det, kommer att svara på varför senare då det är tillåtet ^^

Det ska bli spännande när du tar bladet från munnen... Har hört vissa rykten att du jobbar på Dice som trädskapare???


signatur

Alfa Bertil

Medlem
Skrivet av KluBBaN:
Skrivet av PurreSnurre:

Nej kommer inte att köpa det, kommer att svara på varför senare då det är tillåtet ^^

Det ska bli spännande när du tar bladet från munnen... Har hört vissa rykten att du jobbar på Dice som trädskapare???

Nej nej, det är bara en gren av det.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar