BF2142 Veterans program LIVE!

Inaktiv
BF2142 Veterans program LIVE!
Medlem

f you are not able to reserve a nickname or are getting errors such as 'The screen name you have entered already exists in our database' and/or 'Please correct the error and try again', there are a number of steps you can take to improve your chances of reserving a nickname.

*
Make sure your nickname does not exceed 14 characters as this is the limit for the length of nicknames in Battlefield 2142. Do not include your clan tag in your reserved name (you can add this to your nickname once you are in the game) as this may push your nickname over the character limit.
*
You name must consist of alphanumeric characters.
*
The name you register cannot start with a number or symbol, it must be an alphabetic character.
*
You must have at least 4 characters.
*
Your name can only use underscores ( _ ) or dashes ( - ).
*
The name cannot start nor end with a space.
*
You cannot use doublespaces in the name.
*
If the web site is receiving high traffic, you may want to try again at a later time to ensure your request goes through.
*
If you have tried your nickname at different times without success, your nickname may have already been reserved by another character. You can reserve a different nickname and you will still receive your Veteran Status even if you nickname does not match your Battlefield 2 nickname.

Please use the Notify Me... button below to subscribe to this answer and receive notifications when the information is updated


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem

WTF kan ju inte ha mitt namn längre. hade "ReLaXe=swe="
men nu kan man inte ha : "=" längre


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem

äntligen hittade man Veteran sidan.

Medlem

Sånt här e skönt, reggad och klar som Veteran! lol underbart


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Nu är jag oxå "säkrad"


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

woot säkrat det namn jag hade tänkt mig från början i bf2
Använder det fast med x framför i betan för jag kan ju inte köra med det reserverade namnet.

Medlem

Lol @ dom som trodde dom skulle få 'Burglar' hahaha det finns säkert 40 olika versioner på mitt nick


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Medlem

Nått miffo har tagit mitt namn men det nya i 2142 blir CluBBson håll i hatten


signatur

Alfa Bertil

Medlem

WTF!? "BF2 nick allready in use" No shit Sherlock! Det är ju mitt nick!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

URK
Medlem

vad många försök man fick göra sedan måste man andvända 4 bokstäver fast i bf2 så kunde man andvända 3 st som mitt nick består av. sedan var alla möjliga nick redan tagna blir säkert som bf2 95% är oandvända nick som är redan tagna


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Ja, dom borde hålla reda på hur länge ett nick funnits och varit oanvänt så dom kunde rensa upp efter x-antal veckors inaktivitet.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

rankade mig som veteran, men som vanligt funkar ju inte ea's spel som dom ska, så efter jag reggat mitt bf 2142 namn o köpt spelet fick jag iaf inte skapa en soldat me mitt reggade namn

1
Skriv svar