Still no 1.4 patch..

Medlem
Still no 1.4 patch..

Whine..


signatur

Why?

Medlem
Inaktiv

Road to Jalalabad.......


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Jobbigt så det förslår....

Inaktiv

tick...
tock...

Inaktiv

Det bidde ingen patch till slut.. Det bidde en strumpa... eller nåt


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Tror det lutar sig åt att det blir den sista patchen som kommer.. Dom kommer göra "klar" BF2 med denna patch sen lägga ner utveklingen och satsa på BF2142.. vilket är surt..


signatur

Why?

Medlem

Jupp, tror att de har sagt det. Förmodligen därför det tar tid. De vill kanske göra allt noga


signatur

Videomupp

Medlem

Mjo..
Har suttit nu hela förmiddagen och kolla på lite teasers på BF2142.. verkar inte så himla tråkig det heller..
BF ala Halo - aliens..
Kan bli något det med.


signatur

Why?

Inaktiv

vad jag tror så kommer 2142 bli BF2 version 2.
EA kommer fortfarande skita i sin community. Eftersom alla är så blåögda och tror att EA kommer skärpa sig den gången så kommer EA tjäna multum på 2142 och på så sätt skita i allt som har med spelet att göra så länge dom tjänar pengar.

Jag kommer aldrig att prova på 2142!

Medlem
Skrivet av pimpim:

vad jag tror så kommer 2142 bli BF2 version 2.
EA kommer fortfarande skita i sin community. Eftersom alla är så blåögda och tror att EA kommer skärpa sig den gången så kommer EA tjäna multum på 2142 och på så sätt skita i allt som har med spelet att göra så länge dom tjänar pengar.

Jag kommer aldrig att prova på 2142!

Va gulligt...

Inaktiv
Skrivet av pimpim:

vad jag tror så kommer 2142 bli BF2 version 2.
EA kommer fortfarande skita i sin community. Eftersom alla är så blåögda och tror att EA kommer skärpa sig den gången så kommer EA tjäna multum på 2142 och på så sätt skita i allt som har med spelet att göra så länge dom tjänar pengar.

Jag kommer aldrig att prova på 2142!

Är mer din förlust än deras. Efter alla i ÅF ledet och skattemasen fått alla pengar är det inte många kronor kvar till DICE/EA.

Men jag läste snack om att man kanske kan köpa spelet via deras nedladdningstjänst och då blir det såklart mer cash EA.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

Efter att ha gjort en serie verklighetsbaserade och mycket lyckade spel så bestämmer sig Dice för att det nu bli flygande brödrostar med tusen blinkande lampor vandrande robotar med världens fetaste kanoner som skjuter laser strålar och andra blinkande fyrverkerier. Lasersnipers kommer försöka knäppa dig i arslet o granaterna blinkar väl i violett dom med... Nej tack!


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Inaktiv

när hade dom tänkt släppa 1.4?

Börjar kännas som att dom sket i det

Medlem

Seriöst nu... vet någon när patchen kommer, några nyheter från EA/DICE om den?


signatur

// Peace

Inaktiv

hur orkar ni bry er om en ny patch när spelet redan e förstört hade tänkt börja bli aktiv igen men efter läst i denna tråd känns de väldigt meningslöt.

Inaktiv

enda anledningen till att jag bryr mig om den här patchen är så att PRMM 1.4 patchen kan släppas.

Inaktiv

nu börjar jag bli irriterad! Var det inte EA som skrev i ett meddelande att fördröjningen inte skulle vara långvarig. Det har f*n nästan gått en månad! Kan dom åtminstonde göra något rätt och skriva ett nytt meddelande och berätta hur dom ligger till med patchen!

Medlem

Den kommer nog idag...

Medlem
Skrivet av Hellpower:

Den kommer nog idag...

Optimistiskt?;)


signatur

Videomupp

1
Skriv svar