Oroligheter om BF2142

Inaktiv
Oroligheter om BF2142

Eftersom jag inte kan gå in på detaljer om BF2142 som beta testare så kan jag säga så mycket att dom flesta sakerna man är oroliga för i BF2142 är fixade, iaf va jag har sätt än så länge.

mitt största problem i BF2 va bullet spread från vapnena, helt löjligt att man träffa allt förutom det man skulle.

Men i BF2142 kan man faktiskt träffa saker, och nr.2 va support, detta har dom fixat på et utmärkt sätt, gillar det skarpt.

jag kan itne säga hur eller vad som är ändrat, men tro mig, det är en klar förbättring!

håll ut så får ni se det också

Medlem

så, vad du säger är att dom har fixat BF 2 och gjort en framtid slagfält MOD för BF2.

Det är ju ett sätt att se det ellerhur??

Inaktiv
Skrivet av PsyX:

så, vad du säger är att dom har fixat BF 2 och gjort en framtid slagfält MOD för BF2.

Det är ju ett sätt att se det ellerhur??

BF2142 är allt annat än en Mod, tro mig ^^

Medlem

Låter bra! Tack för.. err.. "icke infon".

Medlem

Låter bra! Får se hur det är när publik betan kommer ut..

Inaktiv

Three Zool.

mitt största problem i BF2 va bullet spread från vapnena, helt löjligt att man träffa allt förutom det man skulle.

Tyckte det var alldeles utmärkt att det var lite svårt att träffa målen i BF2, vilket ledde till en mer andvändning av ironcross och trovärdig rekyl om man gillar realism och är trött på arkadträsket.
I verkligenheten så är det faktiskt lite svårt att träffa med tanke på tyngden och rekylen. Skjut från midjan utan att sikta i verkligheten så får ni se hur mycket ni träffar.

Inaktiv
Skrivet av Ericzeppe52:

Tyckte det var alldeles utmärkt att det var lite svårt att träffa målen i BF2, vilket ledde till en mer andvändning av ironcross och trovärdig rekyl om man gillar realism och är trött på arkadträsket.
I verkligenheten så är det faktiskt lite svårt att träffa med tanke på tyngden och rekylen. Skjut från midjan utan att sikta i verkligheten så får ni se hur mycket ni träffar.

Nu väger ju tex M4:an väldigt lite och är nästintill rekylfri så ja håller inte med.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv
Skrivet av Hunken:
Skrivet av Ericzeppe52:

Tyckte det var alldeles utmärkt att det var lite svårt att träffa målen i BF2, vilket ledde till en mer andvändning av ironcross och trovärdig rekyl om man gillar realism och är trött på arkadträsket.
I verkligenheten så är det faktiskt lite svårt att träffa med tanke på tyngden och rekylen. Skjut från midjan utan att sikta i verkligheten så får ni se hur mycket ni träffar.

Nu väger ju tex M4:an väldigt lite och är nästintill rekylfri så ja håller inte med.

Jaså? Ett tolv år gammalt vapen på 3 kg och utan bull-pup konfiguration är näst intill rekylfritt?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Det är väl inge svårt att träffa i bf2? Upp med siktet och kör single shot. Tråkigt om det är så enkelt att varenda nybörjare kan träffa direkt :/


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]Eftersom jag inte kan gå in på detaljer om BF2142 som beta testare så kan jag säga så mycket att dom flesta sakerna man är oroliga för i BF2142 är fixade, iaf va jag har sätt än så länge.

mitt största problem i BF2 va bullet spread från vapnena, helt löjligt att man träffa allt förutom det man skulle.

Men i BF2142 kan man faktiskt träffa saker, och nr.2 va support, detta har dom fixat på et utmärkt sätt, gillar det skarpt.

jag kan itne säga hur eller vad som är ändrat, men tro mig, det är en klar förbättring!

håll ut så får ni se det också

jag är också betatestare av BF2142 och vad jag vet så får du inte göra sånna här utalanden enns..
Du riskerar att bli avstängd från betan när du skriver om den i andra forum än det officiella forumet..

Inaktiv
Skrivet av skottet:
Skrivet av [ThreeZool:

"]Eftersom jag inte kan gå in på detaljer om BF2142 som beta testare så kan jag säga så mycket att dom flesta sakerna man är oroliga för i BF2142 är fixade, iaf va jag har sätt än så länge.

mitt största problem i BF2 va bullet spread från vapnena, helt löjligt att man träffa allt förutom det man skulle.

Men i BF2142 kan man faktiskt träffa saker, och nr.2 va support, detta har dom fixat på et utmärkt sätt, gillar det skarpt.

jag kan itne säga hur eller vad som är ändrat, men tro mig, det är en klar förbättring!

håll ut så får ni se det också

jag är också betatestare av BF2142 och vad jag vet så får du inte göra sånna här utalanden enns..
Du riskerar att bli avstängd från betan när du skriver om den i andra forum än det officiella forumet..

Jag tolka det som att man inte får gå in på detaljer, jag berätta inte hur saker fungerar, bara att det är bättre än i BF2 ^^

Inaktiv
Skrivet av SgtKelly:

Jaså? Ett tolv år gammalt vapen på 3 kg och utan bull-pup konfiguration är näst intill rekylfritt?

Jag har skjutit vapnet IRL har du?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

tja.. såg en film snutt på en kille i från framlingslegionen som sköt fullpoängare med en Ak47 från höften, antar det är en tränings fråga :F

själv glömmer jag aldrig min första pek, inte en träff


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av skottet:
Skrivet av [ThreeZool:

"]Eftersom jag inte kan gå in på detaljer om BF2142 som beta testare så kan jag säga så mycket att dom flesta sakerna man är oroliga för i BF2142 är fixade, iaf va jag har sätt än så länge.

mitt största problem i BF2 va bullet spread från vapnena, helt löjligt att man träffa allt förutom det man skulle.

Men i BF2142 kan man faktiskt träffa saker, och nr.2 va support, detta har dom fixat på et utmärkt sätt, gillar det skarpt.

jag kan itne säga hur eller vad som är ändrat, men tro mig, det är en klar förbättring!

håll ut så får ni se det också

jag är också betatestare av BF2142 och vad jag vet så får du inte göra sånna här utalanden enns..
Du riskerar att bli avstängd från betan när du skriver om den i andra forum än det officiella forumet..

Jag tolka det som att man inte får gå in på detaljer, jag berätta inte hur saker fungerar, bara att det är bättre än i BF2 ^^

visst, du skriver inte så mycket om det... Men vi har inte enns rätt att disskutera spelet i ett publikt forum...

Medlem

de såg man bara på trailerna att de va minde rekyl

1
Skriv svar