Regn av bilar!? (screenshoots)

Medlem
Regn av bilar!? (screenshoots)

Har ni sett det här förut?

Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4

I bild 1 och 2 verkar det som det är motståndarnas commandern som dumpar bilarna och i bild 3 och 4 verkar det som om det vår commander som dumpar dom eftersom man kan se fallskärmarna på radaren.

Medlem

Jodå det har jag sett, tog printscreens oxå...
BILD 1
BILD 2
BILD 3
BILD 4
(dom är från 2:a Augusti)

Det påstås att det är en bugg, vad vet jag...


signatur

Squeeze the trigger...

Inaktiv
Medlem

Apan76: Nä. Tydligen var det gammalt enligt whine-fjortisarna på bf2.se.
http://bf2.se/forums.php?m=posts&q=13505

Det var för övrigt på en TV2-server.

Medlem

Inte så gammalt, det är ett hack.. :/

Medlem

det är ett fusk..

Om ni ser det så kan ni veta att det inte är eran commander som gör det utan det är nån annan random spelare och admins kan inte göra nått åt det, omöjligt att veta vem som gör det. Har även hört att endel admin program slutar fungera när någon använder det fusket och att serven kraschar sen.

Inaktiv

Finns alltid folk som vill göra sig lustiga genom att sabba för andra. Själv förstår jag inte tjusningen i att lägga ner tid på något så meningslöst. Vad får man för utbyte av det? Psykotisk kick?


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem
Skrivet av Zuncan:

Finns alltid folk som vill göra sig lustiga genom att sabba för andra. Själv förstår jag inte tjusningen i att lägga ner tid på något så meningslöst. Vad får man för utbyte av det? Psykotisk kick?

De som gör fusken tjänar pengar på dem eftersom de kostar att köpa sånna fuskprogram...

Medlem

Folk som fuskar suger.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Cnuts graffeinställningar sög också

Inaktiv

Vem e så urbota dum att man KÖPER sånt skit. De e ju inte ens värt tiden om de så skulle vara gratis. Helt klart lite chockad.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Skadeglädje är den enda sanna glädjen... Ligger väl något i det.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Cnuts graffeinställningar sög också

Ge mig en bättre dator


signatur

Squeeze the trigger...

Inaktiv

Hacket där commandern kan lägga artie med 10 sekunders mellanrum o lägga supplies lika ofta är ganska rolig också... Såg det för första gången i veckan faktiskt.


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

Kuuuuuuuuuullllllllll!!!!!!!!!!haha!ha

1
Skriv svar