Vi blir vets i BF2142

Inaktiv
Vi blir vets i BF2142

Battlefield 2142 Veteran's Program.

As we promised in our last newsletter, DICE is pleased to announce the details surrounding the Veterans Program — our way to reward loyal Battlefield 2 players who are planning to play Battlefield 2142.

Players who have logged time with BF2 will be able to log onto the Battlefield website and reserve their Battlefield 2 name for Battlefield 2142 before lamers can squat on it.

Veterans status will also provide players with several other items including the following:
An exclusive war dance animation that you can use in-game to taunt/pwn other players

An in-game notification icon that lets other players know that you had a tour of duty in Battlefield 2

An instant promotion that will be available the first time you log onto the game.
This will let you choose from several weapons and gadgets right off the bat—from a Herzog shotgun attachment to your assault rifle to a V5 EMP grenade available to the support class…and more.

Be sure to check back often for more news surrounding the Veteran's Program so that you can get in on the ground level.
Källla:Mitt badrumsskåp


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Väldigt kul det där med badrumskåp du...

Medlem

det låter jätte bra!

källan är troligtvis annars:
Augustis nyhetsbrev
eller
den här sidan - det verkar där emot vara något problem med den här sidan för tillfället... men den kommer nog upp senare igen..

Medlem

Vad är Battlefield sidan?

Medlem

vilken av dom?


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem

Den som dom säger i posten

Medlem

den officiella bf sidan måste det vara


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

Väldigt kul det där med badrumskåp du...

Stog DICE newsletter i själva brevet, folk kunde visst inte hitta dit ändå. Hoppades att de kan hitta sitt badrumsskåp iaf. *Är trött på folk som inte läser inläggen ordentligt*


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Jag tänker nog köpa det här spelet... Fast igentligen gillar jag inte framtidslir... Veteran grejer låter coolt


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv

en till som gick i fällan då mao

klart dom försöker locka dem som spelat bf2 till sitt nya lir

Medlem
Skrivet av Hunken:
Skrivet av Qrush:

Väldigt kul det där med badrumskåp du...

Stog DICE newsletter i själva brevet, folk kunde visst inte hitta dit ändå. Hoppades att de kan hitta sitt badrumsskåp iaf. *Är trött på folk som inte läser inläggen ordentligt*

Det står "As we promised in our last newsletter, DICE is pleased to announce the details surrounding the Veterans Program" och inte "DICE Newsletter" det är nog du som ska börja läsa allt? Sen det där om att jag ska läsa allt, det gör jag redan.

Medlem
Skrivet av Hooraytio:

en till som gick i fällan då mao

klart dom försöker locka dem som spelat bf2 till sitt nya lir

Fälla och fälla.... Köpte SF bara för vapnen sen har jag nästan inte spelat skiten...nu är det ju ett tag sen man köpte nått och det verkar ju kul att man kan få lite extra när man köper ett nytt senario.

Sen tycker jag ju givetvis att EA suger **** **** men det är ju en annan sak.:D


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv

det är väl ett helt nytt spel iofs?

men jaja de blir säkert skojigt

URK
Medlem
Skrivet av Hooraytio:

det är väl ett helt nytt spel iofs?

men jaja de blir säkert skojigt

nä det är inget nytt spel direkt det är bf2 med andra vapen och fordon. en mod med andra ord ifrån EA


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

jävla töntar dom på EA är.. försöker muta oss.. med att bli Vets..hahaha.. men va fan..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

men det lär ju säljas som ett "nytt" spel, det vad det jag menade

Medlem

Jupp men dom bygger ju på bf1942 franchise dvs
just bf2142 bygger på samma motor och concept som bf2 som i sin tur bygger på bf1942 det som skiljer är enheterna och det i sig kan ju innebära nya strateger.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar