Medlem
Snart 1.4

Jag har hört från BF2.se att 1.4 ska snart släppas. Läs mer på BF2.se

Medlem

Du kan inte posta länken? Jag hittar ingen sådan info iaf


signatur

Videomupp

Medlem
Medlem

Ah, looks good Vi får hoppas på större bugfixar, och se hur många servrar som har Road to Jalabad.

Edit: Hmmm, verkar som om patchen inte kommer då, utan mer ett datum för det. Den som lever får se antar jag.


signatur

Videomupp

Medlem

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. äntligen


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

hoppas att den kommer snart! orkar inte med 1.3 längre!

Medlem

håller med...... argh för de där j*kla servercrasherna


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem

Patchen kommer på tisdag (15/8 )
Källa:
totalbf2.com
spanska EA

Medlem
Skrivet av skottet:

Patchen kommer på tisdag (15/8 )
Källa:
totalbf2.com
spanska EA

Jiiipppiii på Min FÖDELSEDAG

Medlem

jaha... då får du din födelsedagspresent från EA ju:P...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Reach:

Jiiipppiii på Min FÖDELSEDAG

Då får man väl säga: Grattis!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Medlem

HEUREKA


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem

Waa!! hoppas jag kan installera denna patchen :D:D:D fan vad glad jag blir då.


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av Reach:
Skrivet av skottet:

Patchen kommer på tisdag (15/8 )
Källa:
totalbf2.com
spanska EA

Jiiipppiii på Min FÖDELSEDAG

grattis:up:


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Patchen har fortfarande inte kommit. Varit uppe sen kl 3 och tittat på battlefield2.ea.com(inte hela tiden)

Medlem
Skrivet av Xphome:

Patchen har fortfarande inte kommit. Varit uppe sen kl 3 och tittat på battlefield2.ea.com(inte hela tiden)

EHHH!???


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem

Det är Tisdag den 15:e patchen ska komma idag men det har den inte gjort.

Medlem

Nu är visst patchen försenad så det är väll bara och vänta.

Medlem

Försenad vet jag inte om den är. EA har väl aldrig officiellt sagt när patchen ska släppas?


signatur

Spelat sedan q2 :)

URK
Medlem

det går iallafall åt rätt rikning nu med EA fast de är långt ifrån IG. sträck skulle jag ha gett dem. det är bra att de har slutat att lova saker nu de kan ju inte hålla vad de säger och lovar ändå.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

men skulle inte patchen släppas idag?? dom sa att förseningen blev 24h o den är idag...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Skrivet av Fanster:

men skulle inte patchen släppas idag?? dom sa att förseningen blev 24h o den är idag...

Var väl FZ som påstog att det var 24h försening...


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Community Update - 8/15/06

Greetings Everyone, As many of you are now aware we have made the choice to take some extra time with the 1.4 patch before release.

During our standard final processing of the 1.4 client update we came across an issue that, although it does not compromise stability, we felt needed to be addressed in order to meet our goal of improving the overall player experience with Battlefield 2.

It has come to our attention that a beta version of the 1.4 client has leaked to the general public. It should be noted by players that this file is not final and being such could cause damage to players systems.

We want to warn players to avoid the use of any client files that are not distributed by EA/DICE or one of our trusted partners. Once we have set a new schedule for release we will communicate this information to everyone.


signatur

Spelat sedan q2 :)

URK
Medlem
Skrivet av verifier:

It has come to our attention that a beta version of the 1.4 client has leaked to the general public. It should be noted by players that this file is not final and being such could cause damage to players systems.

gillar den sista meningen EA har säkert skappat en bug som gör att datorn brinner upp. annars så skulle de bara ha skrivit att de inte har ansvar över den släppta patchen


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

system betyder inte nödvändigtvis hårdvara utan kan även vara mjukvara.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Man kanske dör på riktigt när man blir skjuten? Går det inte en sån film på bio nu...

Förmodligen så är det en bugg som uppkommer mycket sällan på vissa konfigurationer och den upptäcktes i det sista.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Vart i h-vete är patchen!
Ingen som har en ETA?


signatur

Why?

Medlem

EA har sagt att det är tbd betyder dom återkommer med ett datum vid senare tillfälle.
http://en.wikipedia.org/wiki/TBA


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Blir det någon patch. Det skall regna i helgen och det mest aktiva jag plannerat för helgen är en bakfylla på söndag så lite 1.4-testning hade suttit fint

12
Skriv svar