Ständigt detta gnäll

Inaktiv
Ständigt detta gnäll

Har nog aldrig tidigare spelat ett spel där det gnälls mer än det gör på BF2. Alltid ett jävla mimimimimimimimimi för minsta lilla som händer och det börjar bli riktigt tröttsamt.

Bara en sak som baserape. Vad fan gör det egentligen? Var det krig och någon av sidorna hade möjlighet till det så visst fan hade dom tagit den möjligheten. Visst är det surt om man är det laget som baserapas. Men va fan.. men ger och man tar. Är det en möjlighet som finns i spelet att kunna baserapa så tro fan att man gör det.

För minsta lilla som händer så dröjer det aldrig länge innan folk börjar lipa högljutt. "Admin, admin.. han är dum mot mig. Admin admin, kicka honom."

Medlem

lol. varför gnäller du då?


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

hahah, här är någon som har skrivit av sina känslor av bf2


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

poängen med denna post var?

skriv i den tråden du gnäller om istället för att skapa en ny gnäll post..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Bra, kan inte vi göra den här tråden till den "Officiella Battlefield2 Gnäll Tråden". Så allt man vill klaga på kan man skriva här så slipper man alla olika trådar som handlar om samma sak.

Nej, men allvarligt. Jag håller med, jag börjar också bli innerligt trött på allt jäkla gnäll som förekommer, visst, en del av gnället är befogat men när man börjar gnälla om minsta lilla sak så är det ju löjligt... Aldrig är det bra oavsett vad man gör...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

poängen med denna post var?

skriv i den tråden du gnäller om istället för att skapa en ny gnäll post..

Det var hans första post, tagga ned och grinda ihop till din epic istället.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

då vill jag passa på att gnälla lite på idioter som envisas med att flyga attackhelikoptern ensamma eller tillsammans med vilken slumpartad lirare som helst utan att ens vara i samma squad...

blir så trött när jag och min polare ska flyga och det står ett ensamt offer vid heliplattan och väntar när han ser att vi är 2 stycken i en squad som flyger...

ok om det är 2 pers, då kan man turas om lite, typ varannan runda, men ensamflygare i AHn pallar jag inte med, tack

Medlem

Gnäll är befogat om det står klart och tydligt i reglerna att man inte får attackera UC bases. Gnäll på dem som inte kan läsa det istället. Sen är det inte på riktigt, ett fiktivt spel som server ägaren/administratörerna sätter regler på och det ska följas. Jämför inte detta spel med verkligheten tack.

Medlem
Skrivet av Hooraytio:

då vill jag passa på att gnälla lite på idioter som envisas med att flyga attackhelikoptern ensamma eller tillsammans med vilken slumpartad lirare som helst utan att ens vara i samma squad...

blir så trött när jag och min polare ska flyga och det står ett ensamt offer vid heliplattan och väntar när han ser att vi är 2 stycken i en squad som flyger...

ok om det är 2 pers, då kan man turas om lite, typ varannan runda, men ensamflygare i AHn pallar jag inte med, tack

Ja dom som flyger solo gillar jag inte heller

Medlem

Du lillmejon, jag kan bara anta att du spelar bf2 med samma nick, isåfall så satt jag och 61spelare till och tittade på när du och dina två polare satt i en gummibåt på Wake och samlade statspoäng. Så tro fan att du inte tycker om att folk gnäller :evil:


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Medlem

Rofflecopter! Själv HATAR jag folk som snor ens tank/apc när man reparerar den eller ens jeep/fav när man sitter på ett bra ställe och skjuter folk som spawnar eller kommer springandes runt ett hörn etc. Ge fan i mina grejjer, om ni vill ha en tank får ni fan hämta den från spawn som alla andra! FUCKWITTS!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

Då passar jag på å nälla på alla "hoppare" så fort man börjar skjuta lite skuttar dom iväg som om dom vore nån lilleskutt kopia, mkt störande

Inaktiv

Själv spelar jag nästan alltid bara på små kartor och där flyg samt dåliga COM är förbjuden.
Antar att jag kom på att det inte är lönt att gnälla, Och i efterhand kan jag bara säga vilken njutning.

Medlem
Skrivet av Hunken:
Skrivet av Notumforce:

poängen med denna post var?

skriv i den tråden du gnäller om istället för att skapa en ny gnäll post..

Det var hans första post, tagga ned och grinda ihop till din epic istället.

Som du själv sa det var hela poängen med mitt inlägg.

Sen vad har wow med bf2 at göra?

aja moan and bitch get a grip


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Såja såja. Fortsätt, fortsätt. Denna tråden börjar verkligen bli BF´s egen klagomur med stort K. Härligt, fantastiskt, underbart.

Men du Burglar, nu syftar jag faktiskt på en av dom fåtal gånger som man faktiskt spelar seriöst. Även då gnälls det utav bara fan, när man för en gångs skull vill ha lite lugn och ro. Den gången du syftar på så satt vi faktiskt bara och försökte döda ubåtar med granater. Det gick ganska bra faktiskt, sänkte flera stycken, fick mycket poäng och alla blev glada och nöjda. Utom då dom 61 som du syftar på. Men lite spill får man räkna med.

Någon som förresten vill vara med och döda ubåtar med granater? Ett jäkligt snabbt sätt att få enkla och mycket poäng! Burglar?

Inaktiv

signatur

God coded the world in six days

1
Skriv svar