Vart har 1.4 beta 2 servrarna tagit vägen?

Medlem
Vart har 1.4 beta 2 servrarna tagit vägen?

Det är inte många kvar nu och inte en enda officiell. Någon som vet?

Inaktiv

Jag undrar bara när riktiga patchen kommer. Tar lång tid.


signatur
Medlem
Skrivet av Navigate:

Jag undrar bara när riktiga patchen kommer. Tar lång tid.

ja man tycker det.. men dom har väll ett hundra tal buggar att ta bort...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Bättre att det tar sin lilla tid än att vi ska få ännu en 1.3 på oss -_-


signatur

Videomupp

Medlem

Ja, jag undrar också var 1.4 patchen tog vägen... De kanske insåg att det var lönlöst?


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

URK
Medlem

EA upptäcker väl att bf2 kommer att kosta en slant att göra färdigt så de sätter praoeleven att göra klart den. för han är jo grattis


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Eller, ELLER, så satsar de för en gångs skull resurser på det så vi får en färdig produkt.


signatur

Videomupp

URK
Medlem
Skrivet av WildThing:

Eller, ELLER, så satsar de för en gångs skull resurser på det så vi får en färdig produkt.

hoppas kan man ju alltid göra fast det har ju inte hänt än så. den dagen den glädjen. om de inte gör som de har gjort hitills.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Jovisst, men att de lyssnade på spelarna lite mer iochmed att de släppte en beta innebär ju att de är på väg mot rätt håll. Då får det ta lite tid.


signatur

Videomupp

Medlem

Jupp, jag tror nog också att de kanske försöker lägga ned lite mer tid på att verkligen försöka fixa problemen. Som WildThing sa, att de släpper en beta är ett steg i rätt riktning.


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

URK
Medlem

ett steg framåt är ju bra men alla steg de har tagit backåt.

det jag menar är att jag inte förväntar mej något av EA längre tills jag ser att de har gjort något.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

1
Skriv svar