Inaktiv
Bra Servrar

Ja som topic antyder, skriv gärna ner vilka servrar ni brukar spela på. Skulle behöva några stycken då min serverbrowser inte funkar för fem öre. Vet inte om det är spelet eller routern dock..
Helst 64-spelar servrar.


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

Inte riktigt svar på din fråga, mer apropå den kassa 'ingame-browsern': Nedan länk ger dig: Svenska, rankade servrar som inte är tomma

http://www.game-monitor.com/search.php?game=bf2&country=SE&qr...


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Inaktiv

Underbart! Tack så mycket


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

annars brukar Bredbandsbolaget alltid ha någon server med folk på och på Bredbandsbolagets servrar så finns det ett eget rankningssystem.

adressen till hemsidan där du registrerar dig och laddar ner det special gjorda programmet är spelarenan.se

A.G
Medlem

Jag brukar spela på datorbutiken.com #1 All Maps. En mycket bra server...
http://gaming.datorbutiken.com/portal.php

Medlem

Spela på Spelarenans servrar, de har en skit bra sida, där du kan lägga till vänner och se när och vart de spelar, de har egen stats sida, stats på alla medlemmar, du får alltid förtur för att komma in på deras servrar, de har bra regler på servrerna.

Bredbandsbolagets Spelarenan

Inaktiv

Chimoru det ska jag ta o kolla upp, tackar för tipset.

A.G, den servern har jag spelat en hel del på det senaste. Bra server.. när den inte kraschar då.. händer ju ibland


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

spelarenan.se har dessutom förtur för medlemmarna till servrarna, vilket betyder att om man är medlem och serven är full, men det finns någon på serven som inte är medlem, så kommer den automatiskt att kickas!

1
Skriv svar