Inaktiv
Öhh... Sjukt?

Tjo! Jag spelade BF2 hemma hos en kompis för inte så länge sen, och precis när jag loggat in på en server så kom det upp ett litet fint meddelande om att JAG försökte kicka någon genom en vote! Jag hade knappt ens kommit in på servern förrän detta meddelande kom upp.

Senare, på en annan server hände en liknande sak för mej: Någon försökte kicka någon, men det kom upp ett meddelande om att det var, åter igen, JAG som startat kickvoten! :\

Någon som haft samma/liknande problem/bug när dom spelat på någon server?

PS: Jag körde en singleplayer match också, mot bottar såklart!
Men iaf, då började helt plötsligt mitt lags commander att spamma orders och annat till allt och alla! Någon annan här på FZ som varit med om det?


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

Det har aldrig hänt mej men jag vet att det är en bug som funnits i ett tag. Det brukar börja med att en person startar en kick-vote och sedan rullar det av sig själv, dvs votes initieras av sig själva och det verkar vara slumpen som bestämmer vem som startar den.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

hänt mig måååånga gånger.. en vanlig bugg tror jag... kan vara så oå att om man röstar på någons kickvote blir det du som vill kicka han.. konstigt men sant...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

ja, det är en vanlig bugg att det står att man själv har startat en kickvote. Men jag tror att den inte har funnits särskillt länge, tror den kom med (som pressent?? :S) i någon av de senaste patcherna...

Den med commander har jag där emot aldrig stöt på själv och jag har inte hört talas om den heller. Men det är kanske inte så konstigt då jag nästan aldrig spelar singelplayer och det är ju inte särskilt många (av de som skriver i forum på IRC kanaler etc.) som gör det heller.

Medlem

stängt av att jag votar, blir ändå ingen förändring och det bara poppar upp i tid och otid.

Medlem

precis


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

1
Skriv svar