Ta bort chatten / mutiny?

Inaktiv
Ta bort chatten / mutiny?

Tjo! har efter ett + halvårs frånvaro från BF2 börjat lira igen

som vanligt så spammar folk chatten med en massa skit o vissa idioter verkar inte göra annat än att försöka köra mutiny under hela matchen, så hur gör man för att stänga av så att jag inte ser detta??

Chatten vill jag ha kvar, fast bara för alla snabbkommandon som man får, typ "medic" , "attack here"

Inaktiv

själva omröstningsgrejen går väl ta bort i inställningar. resten vet jag ej. de borde fixa nåt som gör att t.ex. medics o support bara skriker en gång att de lagt ut sina väskor istället för att spamma varje gång. och att commandern bara säger en gång om han ser samma sak ..vissa commanders kan man bli galen på ..men det är väl så de tjänar poäng. genom att skrika spotted 100 ggr i minuten

Medlem

Ja det är ingen dum idé att kunna stänga av alla spammande medics/supports och commanders, man blir ju fan tokig när commandern skriker ut v a r e n d a soldat på hela 64-spelar banan efter en scan


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Jag fattar inte varför de fortfarande har ljud till allt commandern säger, det är helt meningslöst. Det är bra med en commander som "spottar" fienden men det är irriterande att lyssna på det.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Langos:

Jag fattar inte varför de fortfarande har ljud till allt commandern säger, det är helt meningslöst. Det är bra med en commander som "spottar" fienden men det är irriterande att lyssna på det.

precis lite bull är det att lyssna på han heeeela tiden, så ifall han hade varit TYST hade det varit gött


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Jag stör mig på commanders som inte spottar alls. Fast dom ska ju bara spotta utsatta soldater, typ en som håller på o tar en flagga, en sniper som ligger på ett klurigt ställe osv.


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

URK
Medlem
Skrivet av The Slayer:

Jag stör mig på commanders som inte spottar alls. Fast dom ska ju bara spotta utsatta soldater, typ en som håller på o tar en flagga, en sniper som ligger på ett klurigt ställe osv.

samt helin och stridvagnar. sen soldater som tar en om väg för att ta en flaga som är backom stridslinjen


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Såg en kille som var commander för nån dag sen på TV2 #20 Dalian, som inte gjorde ett skit alls.. satte sin gubbe som commander o sen gick han visst bara fick ingen UAV lr Arty lite störigt var det faktiskt


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Men det finns inget mer irriterande än commanders som FLYGER, det tar fan priset.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

lätt... lite jobbigt.. men då lurar man han att man är en admin på servern o han blir kickad om han inte slutar


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar