PRMM instruktionsbok sökes

Medlem
PRMM instruktionsbok sökes

Japp, jag undrar ifall någon har hittat en sådan till modden. Jag kan fan inte lista ut hur stridsvagnarna fungerar, eller ifall någon vill förklara


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

vad är det som du inte fattar?

hur man skjuter? hur man zoomar? eller vad?

Medlem

hur man spelar ??:P


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Medlem

LOL @ pimpim och Fanster

Nej, men alltså det finns ju tre olika saker i tanken som du kan välja, jag har ingen aning om vad det är för skillnad på dem, även antalet av varje typ av ammo är en gåta. Men jag ska kolla länken en gång till och se om jag hittar något av värde.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

jag antar att du syftar på dom 3 vapen lägena när du skrollar på musen.

Ett läge är vanliga armor skott, ett är smoke grenades och det sista är heatseekers mot flygande föremål

Medlem

Så den vanliga kulsprutan för föraren finns inte längre då?
Sedan verkar det finns zoom.....!?? för när jag skulle skjuta med kulsprutan så såg jag näsborrarna på en fotsoldat


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

X zoomar


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem
Skrivet av Cnuut:

X zoomar

Om man har det inställt så, ja.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

jag längtar tills PR teamet ska göra om tanksen så att 3 stycken måste sitta i tanken för att man ska kunna åka,skjuta med mera.
Då kommer man nog aldrig behöva tänka på tanken att det ska komma in en nybliven PR lirare som sätter sig och whorar upp kartan

Medlem
Skrivet av pimpim:

jag längtar tills PR teamet ska göra om tanksen så att 3 stycken måste sitta i tanken för att man ska kunna åka,skjuta med mera.
Då kommer man nog aldrig behöva tänka på tanken att det ska komma in en nybliven PR lirare som sätter sig och whorar upp kartan

Ursäkta?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

ja en person styr den andra styr själva tornet och den tredje har koll på kulsprutan + smoke.
På så sätt blir det mera TW och så slipper man armor whores som det tyvärr finns ett fåtal av på PRMM. Antagligen nyblivna PRMM spelare.

Medlem

Idén för hur det ska fungera förstod jag men det där påhoppet förstår jag mig inte på.

Skrivet av pimpim:

Då kommer man nog aldrig behöva tänka på tanken att det ska komma in en nybliven PR lirare som sätter sig och whorar upp kartan


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

http://realitymod.com/forum/tutorials.php?do=view&tutid=9

Denna sida tar upp mycket av vad some är ändrat. Dock ej ändringarna på stridsvagnarna.

OBS! du måste registrera dej på forumet för att kunna se länken.

1
Skriv svar