Patching problem.

Medlem
Patching problem.

Hejsan,
Jag har för förstsa gången installerat BF2 på min dator, när jag skulle patcha till 1.3 så stängs patchningen av vid 8%, utan felmedelande eller någon "installationen är klar" ruta. Så jag försökte starta spelet, får felmedelandet: "mods/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP. (really!)". Jag har gått igenom BF2 FAQ, och testat några av dom saker som står där. "* Jag får 'Patching failed' när jag ska patcha. " bla, men när jag går in i temp och in i patch mappen så finns ingen "patch.exe".

Efter som jag har så seg lina så bad jag en av mina kompisar tanka patchen och bränna den så att jag kunde få börja lira så snart som möjligt. Kan det ha blivit något fel med patchen under bränningen och det är därför den aldrig patchar klart tro?Håller på att ladda hem patchen själv nu, klar om ca 2h.

Ni kanske har någon ide om vad felet är? Själv fattar jag inte vad felmedelandet vill säga.

Medlem

Jag tror att det där meddelandet var till för dom som utvecklade spelet, det låter så när det pratas om shaders då det inte är något som du ska behöva bry dig om. Jag skulle gissa på att det blivit något fel på patchen eller så kan det vara så att du inte har tillräckligt med ledigt utrymme på C:\ (där patchen lägger sin temp-mapp vid installationen).


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

nej.. det har inte med utrymme att göra det är en bugg har jag för mig.. fick fram det när jag installerade SF för inte så länge sen. men jag fick bort det genom att ominstallera SF o patcha om det med den STORA patchen.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Oj, t.o.m. den "stota" patchen

Jag antog att det var den patchen som han installerade eftersom hans polare brände den på skiva.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar