Planet från bf2?

Medlem
Medlem

Det är en mig.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Inaktiv

Mig 29 tror jag t.o.m


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

Grymt film! Skulle någon göra så i BF2 har jag förmodligen börjat storböla och vrålat "cheater!!!11"

Ser mer ut som en Su-34.

Medlem

Dom där grabbarna har ju dundrat ner en o annan i backen...


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv

Det är en Mig29. Har jag kollat upp nu


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem
Skrivet av KluBBaN:

Dom där grabbarna har ju dundrat ner en o annan i backen...

Definitivt. Det är svårt att de vad den faktiskt gör utan en fix referenspunkt men det ser ut som om det flyger som en "Raptor" från Battlestar Galactica. Högst imponerande imo.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Blev magsjuk bara av att se på flygturen hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av The Slayer:

Det är en Mig29. Har jag kollat upp nu

Tror inte det.

Mig29 som jag sett på bild (och i BF2) har ju inte de där två canardvingarna framför huvudvingarna.

Medlem

japp, det finns nog ingen MIG som har canardvingar, tippar nog på att det är en Su - 34

Inaktiv

Ojdå. My bad
Lika är dom iaf.. Dom där canardvingarna har dom väl snott från oss, har för mig jag hörde att vi var först med det. Om man kollar noga i filmen kan man se hur canardvingarna justerar sig hela tiden för att stabilisera, precis som på våra JAS. Ryssen vet allt som vi gör här i sverige..


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Inaktiv

de står i alla fall i beskrivningen att de är en su-37a bara så ni vet;)

1
Skriv svar