Medlem
Hata flyghetsen

Idag spelade jag på bbb server #4.
Där blev jag gunner i helikopten med [QKn] Zanpakotou som pilot. (110)Dolly(Swe) stog brevid och tydligen ville QKn ha honom som gunner. Eftersom jag vägrade hoppa ur (jag tycker själv att jag är en någorlunda bra gunner) så körde han mig ut på det sträckade området (och därför dog jag).

Hur moget är det? Varför ska det vara så jävla svårt att dela på fordonen. Har jag haft helin och dött har jag inga problem med att låta någon annan köra en gång. Sådana där mongon förstör verkligen spelet.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Eller klassikern: Du är två steg ifrån ett flygplan/helikopter och så smattrar det till i ryggen så är du död.... Vet inte hur många gånger det hänt på Gotlands servern.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

tack och lov så finns PRMM där man slipper alla TK mongon och allt annat irriterande uppförande

Medlem

Ja men kan du låsa upp vapen där? Nej, Kan du få medaljer? Nej.

Inaktiv

nej men det är ingenting som jag sörjer eftersom att det är just det som har startat denna TK och omogna hets.

Var det någonsin lika stora problem med vietnam communityn så som det är nu med BF2 communityn??

Men som jag sagt förut. Folk som provar PRMM och sen klagar på att det suger och bla bla är spelare som inte klarar av teamplay utan är bara ute efter nya stats så man kan få en medalj och ett vapen

Medlem

Jag gillade helt klart prmm, men den enda server som hade folk när jag lirade var placerad i usa så pingen var ju inte den bästa, till råga på allt elände så kunda jag inte med att köra tanksen :S


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

http://www.game-monitor.com/search.php?search=game
variant=pr&type=variable

den länken visar alla PRMM servrar och vilket land som hostar den

Medlem

Vad är PRMM?

Medlem

Project Reality Mini Mod.
En mod som ökar realismen i spelet. Du ser inte hur mycket ammo och hälsa som du har kvar, osv.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem

Häftigt! Det måste testas!

Inaktiv

för att göra allt lätt så kan man säga att vanliga BF2 är till för otåliga lonewolfs som bara vill ha poäng så att man kan få ett nytt vapen. Detta gör att spelet och communityn blir väldigt dålig och allt urartar till ett TK + armor krig.

PRMM kräver teamwork för att du ska lyckas med ditt lag i en strid.
Håller du dig inte till din grupp så kommer du defenitivt inte lyckas hålla dig vid liv särskilt länge. Och på så sätt inte tillföra något till dit lag.

Men det bästa med den här modden är att du inte kan få poäng och nya vapen m.m. Detta gör att (dom flesta) skiter i poäng och dyligt och sysslar istället med teamwork!

Medlem
Skrivet av verifier:

Idag spelade jag på bbb server #4.
Där blev jag gunner i helikopten med [QKn] Zanpakotou som pilot. (110)Dolly(Swe) stog brevid och tydligen ville QKn ha honom som gunner. Eftersom jag vägrade hoppa ur (jag tycker själv att jag är en någorlunda bra gunner) så körde han mig ut på det sträckade området (och därför dog jag).

Hur moget är det? Varför ska det vara så jävla svårt att dela på fordonen. Har jag haft helin och dött har jag inga problem med att låta någon annan köra en gång. Sådana där mongon förstör verkligen spelet.

sånt är jobbigt.. men efter den gör jag allt jag kan för den spelaren ska få minus :P.. blir väldigt elak.. hahaha


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar