Medlem
Patch problem

Kan inte installera om patcharna efter att ha formaterat datorn :/ sat igår kväll o instalerade BF2 o samtidigt drog hem 1.3 FULL patchen, skulle då börja installera patchen, men det stop Uppdatering misslyckades, provade med 1.12, o göra den här metoden, 1. Starta patchningen
2. Välj språk, tryck nästa
3. Vid välkomstrutan, tryck INTE på någon av knapparna. Bara låt den vara uppe.
4. I startmenyn, välj "Kör" (alternativt "run"
5. Skriv %temp%
6. Gå in i en mapp med namnet {SKRÄPTECKEN}. Namnet på min folder är
{03A9E526-2B99-4AF2-BC50-D26A2CFB516D}\{F317E784-F31C-4F26-A610-2D7BD89FEC5F}, ditt lär vara annorlunda.
7. I mapen borde du se några filer som heter , Patch.exe, med flera (ca 7-8 st). Kopiera in alla dessa i en map som du väljer själv t.ex C:\bf2 patch
8. I START menyn klickar du på SÖK ->Aktivera SÖK EFTER DOLDA FILER OCH SYSTEM FILER
9. Sök sedan efter en fil som heter PATCH.RTP (ska vara ca 275 MB)
10. Kopiera in PATCH.RTP i samma map som de andra filerna du kopierade (t.ex : C:\bf2 patch)
11. Sedan kopierar du in alla dessa filer i din BF2 spelmap t.ex C:\Program\EA GAMES\Battlefield 2
12. Nu klickar du på en fil som heter patch.exe (den heter enbart patch) så ska det där DOS fönstret börja rabbla massa information om patchningen.
13. När du har gjort det så är spelet inte patchat och klart , men du bör kunna patcha spelet som normalt nu genom att bara dubbelklicka på din vanliga patch fill,

Jag har häller inget ÅÄÖ, det ska ju liksom gå att bara installera 1.3 FULL, eller?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Jo det ska gå att bara installera 1.3 patchen direkt, jag har dock hållit på och jävlas med alla incremental patchar tills det äntligen funkade. Jag har en gång gjort samma som din steg-för-steg guid, men det var för förra patchen som var helt omöjlig att installera.
Testa att bara göra som vanligt och kör setup filen och kör på bara


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar