Problem med anslutningen.

Inaktiv
Problem med anslutningen.

Jag får ganska ofta upp att min anslutning till servern bröts. Varför bryts anslutningen så lätt i BF2 men inte i andra spel?


signatur

a.k.a. KjellChevelle
AMD 64 3800+, 2Gb ram Corsair, Asus 7900 GT 256Mb, MSI K8N Neo4 m.m

Medlem

Ett alldagligt problem som många råkar ut för. Har inget med din anslutning att göra utan att servern hänger sig. Buggigt spel leder till sådanna konsekvenser. Bara att hålla ut och hoppas Dice/EA bryr sig om att fixa det någon gång.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Problem med anslutningen är ett stor fel i den nya patchen 1.3 som många har problem med.. finns tyvärr inte nån lösning på det felet... men hoppas att det kommer att funka i nästa pacth...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Finns det inte redan ett antal trådar om de här problemen?


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

jo.. hehe.. vissa kan visst inte läsa.. hehe


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Sharp, jag har redan läst det som fanns och blev inte mycket klokare. OK?


signatur

a.k.a. KjellChevelle
AMD 64 3800+, 2Gb ram Corsair, Asus 7900 GT 256Mb, MSI K8N Neo4 m.m

Medlem

Ok... ..nä, inte meningen att vara tyken, men det börjar bli liite tjatigt att det alltid kommer upp minst 3st trådar varje dag om samma problem som man redan frågat om innan.

Man kan sammanfatta alla problem med svaret:
"Det blev så efter patch 1.3"
- Varför krashar servern? Blev så efter 1.3
- Varför har jag så hög ping? Blev så efter 1.3
- Varför suger jag i BF2? Blev så efter 1.3 ... ...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Skrivet av Sharpblade:

Ok... ..nä, inte meningen att vara tyken, men det börjar bli liite tjatigt att det alltid kommer upp minst 3st trådar varje dag om samma problem som man redan frågat om innan.

Man kan sammanfatta alla problem med svaret:
"Det blev så efter patch 1.3"
- Varför krashar servern? Blev så efter 1.3
- Varför har jag så hög ping? Blev så efter 1.3
- Varför suger jag i BF2? Blev så efter 1.3 ... ...

hahaha.. fan vad bra :D, nu kommer det nog inga dumma frågor i fortsättningen..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

jag har löst mitt ping problem :D.. satte kyllklappar över och under modemet så det höll sig kallt.. och det funkade oxå.. har spelat bf2 utan några ping problem alls nu :D, det gick inte innan men nu kan jag spela :D:D:D:D:D:D


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Nää... skulle man frysa vattnet? skit, jag som lade ned modemet i en balja med destillerat vatten. Började misstänka att jag gjorde fel när det sprutade vatten ur diskettstationen när jag började ladda ned FoW-demot från FZ...

Tipsa EA om hur du gjorde, det kanske hjälper dem att få ordning på deras servrar så att de inte krashar...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

hahaha.. allvar?? gjorde du det? lade det i destilerat vatten?? hahaha. vaddå ska jag säga till EA att jag satte is bitar på mitt modem så det inte blrv för varmt... så det ska ni göra på era servrar.... haha


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar