Bästa upplåsta vapnet??

Medlem
Bästa upplåsta vapnet??

Själv tycker jag MG36


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Svårt att välja :). Tog 4st, PKM för att den är den kraftigaste supporten med ruskigt bra singel-shot (MG36? Vad är bra med den? ) SCAR-L för den är också väldigt skadlig med singel-shot. L96A1 - No Comment. Men favvon är självklart Project90! Hög eldhastighet och den ser och låter så ful ut att den är den grymmaste bössan i spelet!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Dao, G36:orna och MP-7, men är jag medic och MEC så använder jag bara ak101 som är grymt bra.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

G36E bössan är ju den bästa, 99% av alla gånger man dör utan att hinna reagera så är det av en sån ,räcker man halvmissar ett skott i foten så är man död. förstår inte varför dice envisas att ge medics de bästa vapnet ,de borde ha det sämsta. de va fan likadant i bf1942

Inaktiv

L-85 är min favvo bössa, går användas flitigt som sniper om man är pricksäker

Medlem

ÄLSKAR Dao. Udnerbar bössa som gör det värt att lira AT för en gångs skull. Men G3 är också bra skön, hobbysniper.


signatur

Videomupp

Medlem

Eftersom det till stor del är vad man trivs med så är det väl lite missvisande med "bäst", men G36E är toppen imo. treskottssalvor är väldigt bra helt enkelt.

DAO är väldigt fin att smyga runt städerna med, men blir ju värdelös på alla kinakartor.

Egentligen är väl L96A1 det vapen som är den bästa. Det finns inga nackdelar. Den är bara bättre på alla sätt jämfört med sina konkurrenter. Skulle vara att man inte kan skjua Heli piloter, men det händer lite för sällan för att kunna kallas fördel.

Inaktiv

När jag spelar som:

Pansarvärn - P90
Skyttesoldat - F2000 / G3
Ingenjör - Originalvapnen
Sjukvårdare - G36E
Specialstyrka - SCAR-L / M4
Understöd - RPK-74 / PKM
Prickskytt - M95


signatur
Medlem

Jag måste säga att min favorit är nog Jackhammer till Engineer. Fy satan vad man slaktar i närstrid.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Crap, jag kan har laggt min röst på fel vapen, jag röstade G36C men menade medic-bössan, den med 3 round burst och single shot.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

ajaj. hehe.. sånt händer..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

G3'an för mig. Upptäckte det först igår efter att ha haft den upplåst typ 10 månader men knappt lirat med den förrän igår.
Att man även har en sån själv i hemvärnet gör väl sitt oxå.

Utöver G3 tycker jag DAO-12'an är finfin oxå. Annars är det hugget som stucket bland unlocksen.

Peace out!


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem

va?? snipern?? har inte låstupp den :(... men ska snart


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Medlem

AK 101 helt sjukt bra, annars MG36 eller orginalvapnet för MEC. Sedan är det alltid kul att springa runt och ha killingspree med L96A1. Men det är lite trist, vill hjälpa till i laget, det gör verkligen inte snipers.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag brukar inte använda upplåsta längre (har alla utom två) men tycker att det ger ju ingen träning inför klanmatcher, så därför så använder jag bara de vanliga... De e faktiskt riktigt grymma vapen, när man väl har lärt sig använda dem på ett bra sätt och de slår de flesta upplåsta vapen.

Inaktiv

PKM, DAO-12 och L96A1 är dom vapen som pumpar ut mest hett bly för mej! M.a.o. det är mina favvisar!

DAO-12:an för att den delvis går att ladda närsomhelst utan att förlora något på det, så att säga, och delvis för att den pumpar ut tillräckligt med bly för att spränga ett lätt bepansrat fordon med ett magasin.

PKM, av den enkla anleding att den gör så grymt mycket skada att inget överlever när dom kommer i vägen för den här raringens skott!

Och L85A1 (faan, jag råkade rösta på L96A1 i stället för L85A1 >.< ) för att om man är riktigt skicklig kan den ha ihjäl nästan vem som helst på korta till halv-långa sträckor!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

PKM ftw! den gör så att bf2 är kul igen för mig! efter den så är det väl P90 som gäller!

Medlem

G36E för den dödar fort. PKM är också väldigt bra(fick min Support badge med den).

Inaktiv

Jag tycker att L-85 är ett bra singel-shot vapen, och P90 rockar i närstrid :P, men jag har börjat sluta de upplåsta vapnen för att de ge ingen träning inför en klan match.


signatur
Inaktiv

Är det bara jag som gillar AK47 allra bäst när det gäller medic vapen? AK101 är fin den med men 47an är min ögonsten Annars kör jag mest med G36E när jag spelar medic o inte är kina. Favoriterna är, SCAR-L, F2000, G36E, P90. P90 är i min mening bättre än originalvapnet o kör oftast den pga att då har man en räckvidd jämfört med DAO-12 som jag alltid körde med förr.


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

L96A1 äger!!!!!

Medlem

Om man har kört BF 2 lite grann och låst upp några vapen, får man då några "unlocks" på köpet om man skaffar BF:SF?:O

Medlem

Jo det får man. Har man 5 unlocks innan får du lås upp 5 till med SF.


signatur

Videomupp

Medlem

Oki, Thanx!!! Fan vad najs!!!

Inaktiv

Jag gillar G3, G36E o C, L96A1 är också grymt skön om man ska knäppa lite!:D

Medlem
Skrivet av _jozo_:

PKM ftw! den gör så att bf2 är kul igen för mig! efter den så är det väl P90 som gäller!

Word!

1
Skriv svar