Medlem
Armored Fury

Tjena..

Köpte AF igår.. laddade hem EA downloader, och började ladda hem AF, när nedladdningen var klar står där bara "Spela nu". och ingenting om att jag ska installera utan bara om att jag ska spela... hmm?? borde jag inte installera den lr? för när jag trycker på "Spela nu" så stängs EA downloadern bara ner. Jag har provat att ominstallera BF2 och samt EA downloadern.. men utan resultat... :(.. Jag har oxå skickat ett email till EA supporten och frågat.. Men eftersom dom är så jävla tröga så frågar jag här istället.... Hur gjorde ni när ni installerade AF??

jag vill inte ha en massa skit om "varför köpte du det spelet..." och sånt TACK.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

har fixat det nu.. fråga mig inte hur..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Medlem

det gör jag oxå :D:D


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

hehe bra det, för det gjorde inte jag, blev för mycket tanks åkande...

Medlem

hehe.. den heter Armored Fury.. hehe... men kanske hade varit gött med en Infanrty Fury.. typ kanske...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Blir ju fordonsfilter i kommande patch, då kommer armed fury kartorna bli riktigt nice för snipers... Helt galet måste det bli för snipers när man tänker efter.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

URK
Medlem
Skrivet av Hunken:

Blir ju fordonsfilter i kommande patch, då kommer armed fury kartorna bli riktigt nice för snipers... Helt galet måste det bli för snipers när man tänker efter.

de borde införra en spärr för antalet campare per lag. eller dra ner pricksäkerheten enromt på snipers.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

tycker jag med...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Hehe... nice att du fick till det. Gillar faktiskt det boosterpacket. TV2.NO har ett gäng fina AF-servrar.


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem

mm.. gillar specc Operation Road Rage ;D gillar den mkt.. har inte hunnit prova dom andra.. har bara spelat Operation Road Rage


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

AF e ju faktiskt helt klar det bästa bosterpacket/expansionen

Medlem
Skrivet av skottet:

AF e ju faktiskt helt klar det bästa bosterpacket/expansionen

Motivera gärna för en ny BF-spelare?

Medlem

Gillar man AF gillar man tanks o flyg


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av zAjben:
Skrivet av skottet:

AF e ju faktiskt helt klar det bästa bosterpacket/expansionen

Motivera gärna för en ny BF-spelare?

OK

Enligt mig så är det mer fart på AF banorna (kanske inte Midnight sun). Dessutom så gillar jag tank strider och jag tycker att AF är väl balanserat, man klarar sig även om man inte har en tank lr ett plan och kan få en riktigt rolig omgång iaf.

Så hoppas att du tyckte det räckte som motivering

1
Skriv svar