Medlem
Svenskt språk?

Tjena, sökte i forumet men hittade inget så jag måste fråga( kanske söker helt fel)

Om jag har förstått saken rätt så kan man få svenska röster ? Eller är det bara svensk text? Installerade om bf2 och tänkte att det kan vara kul att höra svenska. Har jag missat nån inställning eller vad kan det bero på att jag har svensk text, men engelska röster hela tiden. Har inte bockat i för att använda enbart engelska röster.

Hoppas få lite klarhet, tack på förhand.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

URK
Medlem

du får svensk text med eng röster.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:

du får svensk text med eng röster.

Tack för hjälpen URK, det förklarar saken.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

men det hade varit fett men svenska röster...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:

men det hade varit fett men svenska röster...

Njaaa knappast. Kolla bara hur svensk dubbning i film suger. Det ska vara orginalspråket, annars är det ju ingen känsla i det hela


signatur

Videomupp

Medlem

hehe.. jo det är sant... men tänkt om det hade varit bra dubbning då...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Det har ju faktiskt funnits svenska röster i Battlefield Gotland en mod till Battlefield Vietnam som dessvärre alltför få spelade. Man kunde köra Volvo 245 kombi och rösterna var kanon bra. Särskilt när man lämnade stridszonen. "Du lämnar nu stridszonen återvän genast, ditt land och dina kamrater behöver dig" eller något liknande. Klockrent!

Medlem
Skrivet av WildThing:

Njaaa knappast. Kolla bara hur svensk dubbning i film suger. Det ska vara orginalspråket, annars är det ju ingen känsla i det hela

Nu är det knappas inte frågan om en "dubbning" liknande den i filmer då man inte ser läpprörelserna. Men visst håller jag med om att det skulle låta löjligt, svenska är ett sånt fult språk som inte passar i spel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Citat:

Nu är det knappas inte frågan om en "dubbning" liknande den i filmer då man inte ser läpprörelserna. Men visst håller jag med om att det skulle låta löjligt, svenska är ett sånt fult språk som inte passar i spel.

men tänkt er.. rikgtig skånska.. fan vad gött det hade varit.. HAHA.. skånska är ju lätt den coolaste dialekten i sverige...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:

men tänkt er.. rikgtig skånska.. fan vad gött det hade varit.. HAHA.. skånska är ju lätt den coolaste dialekten i sverige...

Haha


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Fanster:

skånska är ju lätt den coolaste dialekten i sverige...

Man kan ju bara anta att du själv är en sådan där "reservdansk"


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

"reservdansk" haha.. alldrig hört förut men ja.. det är jag en "reservdansk" hehe


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

reserv?
skåningar är ju mer danska än danskarna själva!

Medlem

sluta mobba mig.. o förolämpa mig inte på det sättet igen =P hehe...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Även Silent Heroes-modden till BF1942 (för er som vad BF'are på den tiden) har ju oxå svenska röster. *bumps Zarkow* ^^


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem

[quote=Fanster]

Citat:

Men tänkt er.. rikgtig skånska.. fan vad gött det hade varit.. HAHA.. skånska är ju lätt den coolaste dialekten i sverige...

haha, det vore hur kul som helst! Jag är för om ett BF3 kommer *hoppas* dock utan EA:s styre....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ja det skulle va häftigt med svenskt språk och svenska röster!!!!!

Inaktiv

Varför inte BF Sverige mot gamla Sovjet a'la 1980 när nyare vapenteknik började tränga ut ww2 tekniken som utveklats efter ww2 (nya tank's nya flyg f-16 ,f18, mig 29 prototyp flög ju kring 1980,+datorer(+flygfärja).Skulle bli en skön komibation, första "delen gammalt -uppgradad inom bara år till det vi ser nu -kanske som expansion packet - jupp gör en BF-1980 Dice

Medlem
Skrivet av Fr3gU:

Även Silent Heroes-modden till BF1942 (för er som vad BF'are på den tiden) har ju oxå svenska röster. *bumps Zarkow* ^^

kul att wasta norskar

1
Skriv svar