PRMM Hjälp/Hoppar ut

Inaktiv
PRMM Hjälp/Hoppar ut

Jag har letat som en stolle på forumen här efter liknande problem men har inte hittat det.

Till er som har problem eller nåt med BF2, skriv inte "Fan" eller "Jä#la sk#t bf2" som ämne för det är jä#ligt jobbigt att leta igenom allt redan som det är !!!

Nu till my shit:

Jag har installerat PRMM (senaste), men jag får det inte att fungera. När jag laddar en karta hoppar spelet ut till windows precis när "Anslut nu" ikonen poppar upp.

Jag har provat allt som står här på forumet men inget har hjälpt.

Nån som vet varför ??

Inaktiv
Skrivet av Bodyhunter:

Jag har letat som en stolle på forumen här efter liknande problem men har inte hittat det.

Till er som har problem eller nåt med BF2, skriv inte "Fan" eller "Jä#la sk#t bf2" som ämne för det är jä#ligt jobbigt att leta igenom allt redan som det är !!!

Nu till my shit:

Jag har installerat PRMM (senaste), men jag får det inte att fungera. När jag laddar en karta hoppar spelet ut till windows precis när "Anslut nu" ikonen poppar upp.

Jag har provat allt som står här på forumet men inget har hjälpt.

Nån som vet varför ??

Har du installerat bf2 sen efter patchen och därefter prmm. Om inte så avinsallera hela soppan sen installera Bf2 efter senaste patchen och därefter prmm. Om du har gort så då har jag ingen anning.

Inaktiv

för att vara säker på att du får rätt hjälp. gå in på www.realitymod.com och klicka dig fram till forum.
Det där är PRMM hemsidan

Medlem

Som noxie säger det är bf2 som det är jox med.. bara att reinstalla i rätt ordning..


signatur

Im a First Person Killer

1
Skriv svar