Inaktiv
PRMM

PRMM=project reallity mini mod. Om någon inte visste om denna mod så tipsar jag nu om den. Har spelat den väldligt länge nu. Ska också säga att jag har inte kört vanilla bf2 på ett par månader sen jag testade denna mod. Finns nog dock bara en server som är väldigt bra låg ping + ALLTID seriöst folk och teamwork. Denna mod är inriktad på infanteri och det är jävla kul måste jag säga. Den servern jag lirar på har också tagit bort attack hellis och tanks villket gör infanteri striker mycket roligare. Finns här på FZ filarkiv. Den senaste versionen har massa nya banor du har kikare för övrigt så innehåller prmm ny helicopter som kallas Bird lite och smidigt alla ljuden på vapnen är ändrade classernas inventori också etc. Testa denna inställer för vanilla bf2 om ni vill ha seriöst folk enligt mig iaf. (stavnings fel orkar ej titta ska spela igen

Medlem

Alltså jag vill inte vara dum men.. detr finn jätte många PRMM trådar på forumet.. om du hade kollat runt så hade märkt det...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jupp, känns som om det här är den umptifemte tråden eller något sådant.


signatur

Videomupp

Inaktiv

hehe jo såg det han aldrig kolla igår men men

Inaktiv

Jag känner till PRMM, men får inte skiten att funka !!!

Hoppar ur precis innan "Anslut" rutan nere i hörnet dyker upp.

Medlem
Skrivet av Noxie:

hehe jo såg det han aldrig kolla igår men men

Du hann iaf skriva en jäkla massa...

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av Noxie:

hehe jo såg det han aldrig kolla igår men men

Du hann iaf skriva en jäkla massa...

Nu va du allt rolig.

Inaktiv
Skrivet av Noxie:
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av Noxie:

hehe jo såg det han aldrig kolla igår men men

Du hann iaf skriva en jäkla massa...

Nu va du allt rolig.

Hehe, jag som saknar gamla FZ med 10k trådar om samma sak. Keep up the good work!:up:


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem
Skrivet av Noxie:
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av Noxie:

hehe jo såg det han aldrig kolla igår men men

Du hann iaf skriva en jäkla massa...

Nu va du allt rolig.

Jag gör vad jag kan för forumet. Så kan inte du göra vad du kan för forumet också? T ex kolla först, skriva sedan?

1
Skriv svar